صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / لیبرمن در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه ساکن خواهد شد!
لیبرمن در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه ساکن خواهد شد!

لیبرمن در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه ساکن خواهد شد!

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی وعده داده است که در یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه ساکن شود.

لیبرمن

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از رسانه‌های عبری زبان، آویگدور لیبرمن بار دیگر موضع دولت بنیامین نتانیاهو در قبال آتش بس با گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

لیبرمن افزود که قصد دارد در یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه ساکن شود و ظرف ۱۰ روز آینده نیز دفتر خود را در شهر سدیروت در مرز با غزه افتتاح خواهد کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی همچنین اظهار داشت که هر هفته همراه با شهرک‌نشینان ساکن سدیروت در تظاهرات‌های ضد دولتی شرکت خواهد کرد تا اینکه اوضاع کنونی تغییر کند و امنیت شهرک نشینان تامین شود.

آویگدور لیبرمن تاکید کرد که دولت نتانیاهو اجازه ورود مقادیر بیشتری از سوخت قطر به نوار غزه را خواهد داد و ماه آینده نیز قرار است ۱۵ میلیون دلار دیگر از کمک‌های مالی قطر وارد این باریکه شود.

لیبرمن اظهار داشت که با این وجود حماس همچنان در حال طرح ریزی برای اجرای عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری است و این نشان می‌دهد که آتش‌بس کرانه باختری را شامل نمی‌شود و این خیلی مضحک است.

لیبرمن در پی شکست اخیر در برابر مقاومت فلسطین در نوار غزه، مجبور شد از سمت خود به عنوان وزیر جنگ استعفا دهد. او خواستار انحلال کنست و برگزاری انتخابات زودهنگام شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.