چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / دفتر صدا و سیما در گناباد به بهره‌برداری رسید

دفتر صدا و سیما در گناباد به بهره‌برداری رسید

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: به واسطه وجود منور امام رضا(ع) صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، بزرگ‌ترین شبکه استانی در کشور است و شهر گناباد نیز بالاترین آمار پوشش دیجیتال را در استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن نصرپور امروز ۳ آذرماه در مراسم افتتاح دفتر سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در شهرستان گناباد ، اظهار کرد: گناباد شهری تاریخی و با شکوه است که مردم قانع، دیندار و ساده‌زیستی دارد و مفاخر بسیار بزرگی را در خود پرورانده است. معرفی آثار تاریخی، زیبائی‌ها، شخصیت‌ها و دستاوردهای نظام و دولت با همکاری جوانان از جمله وظایف دفاتر صدا و سیماست و این دفاتر به نمایندگی از سازمان صدا و سیما باید اخبار، مناسبت‌ها و آیین‌ها را نیز پوشش دهند.

نصرپور افزود: نظام در حوزه‌های مختلف اقدامات شایان توجهی را انجام داده که وظیفه اصحاب رسانه را در بیان آن‌ها سنگین‌تر کرده است؛ ضمن اینکه دشمن همه تلاش خود را برای ناامیدکردن مردم می‌کند و در حال پمپاژ ناامیدی به جامعه بوده که تا حدودی موفق نیز شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اضافه کرد: بیان ابعاد، ویژگی‌ها و محتوای انقلاب اسلامی و عزت‌مندی، اقتدار و هویت‌بخشی که انقلاب برای مردم به ارمغان آورده، بسیار مهم است که باید برای نسل جوان تشریح شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کم کردن توان اقتصادی مردم در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: صدا و سیما توانسته با توان و ظرفیت خود و با جذب حداکثری به مقابله با دشمن برخیزد بنابراین وقتی رئیس رسانه ملی تحریم می‌شود نشان از درست کار کردن این سازمان دارد.

نصرپور عنوان کرد: شهر گناباد، بالاترین آمار پوشش دیجیتال را در استان خراسان رضوی به دست آورده که در حال حاضر حدود ۹۸٫۵ درصد است که امیدواریم بتوانیم در سال آینده پوشش ۱۰۰ درصدی در این شهر داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی بیان کرد: تنها شبکه استانی که دارای ۵ شبکه رادیوئی است، متعلق به استان خراسان رضوی است.

آگاهی بخشی به جامعه، هدف رسانه‌هاست

حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز در آئین افتتاح این دفتر، هدف رسانه‌ها را آگاهی بخشی به جامعه ذکر کرد و گفت: باید مطالبات و دغدغه‌های مردم از طریق رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی به گوش مسئولان برسد.

وی همچنین به ظرفیت‌های خاص رسانه‌ای و اطلاع رسانی گناباد اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها با شناسایی ظرفیت‌های خاص و مغفول مانده این شهرستان در کنار خدمات مسئولان و نظام به وظیفه خود در آگاهی بخشی جامعه عمل کنند.

در ادامه حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: امیدواریم با بازگشایی این دفتر شاهد بیان دستاوردهای نظام و دولت در این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی اضافه کرد: گناباد با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف دانشگاهی، صنعت و معدن، گردشگری و… دارای رتبه‌های شاخصی در سطوح استانی است.

فرماندار گناباد گفت: قنات قصبه به عنوان تنها اثر ثبت شده خراسان رضوی در فهرست آثار جهانی یونسکو، ظرفیت مهم این منطقه بوده که باید رسانه‌های ارتباط جمعی و صدا و سیما، ضمن معرفی بهتر و بیشتر این اثر برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی آن تلاش کنند.

گفتنی است دفتر خبری صدا و سیمای خراسان رضوی در شهرستان گناباد، چهارمین دفتر بعد از شهرستان های سبزوار، نیشابور و کاشمر است که در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.