چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جنگ شهرداری‌ها برای شکست نخوردن
جنگ شهرداری‌ها برای شکست نخوردن

پیش بازی هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال

جنگ شهرداری‌ها برای شکست نخوردن

هفته چهاردهم لیگ دسته یک با برگزاری سه بازی در روز شنبه آغاز و با برگزاری چهار بازی در روز یکشنبه به پایان می‌رسد.

دیدار تیم‌های خونه به خونه و شهرداری ماهشهر لیگ دسته یک

به گزارش کسب و کار نیوز، هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال در روزهای شنبه و یک‌شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد. مهم ترین اتفاقی که در هفته‌ای که گذشت رخ داد، رفت و برگشت دو روزه عبدالله ویسی از بادران تهران بود. او که با این تیم تهرانی سفید امضا کرده بود، با دیدن شرایط مالی و قراردادش، ‌ قید حضور در بادران را زد. وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه نیز که در آخرین مصاحبه خود درباره داوری و فسادهای فوتبال صحبت‌هایی به میان آورده بود و باعث شکایت کمیته داوران به وی شده بود، طی انجام یک مصاحبه دیگر منظور اصلی خود را بیان کرد و شبهات موجود را برطرف کرد. مس کرمان و قشقایی شیراز دو تیمی هستند که در این هفته استراحت دارند و رقابتی انجام نخواهند داد. برنامه هفته چهاردهم لیگ دسته یک به شرح زیر است:

شنبه ۳ آذر

آلومینیوم اراک – ملوان ساعت ۱۴:۱۵

شاگردان محمد ربیعی در آلومینیوم اراک در حالی به مصاف ملوان بندر انزلی می‌روند که برای حفظ جایگاه خود را رده پنجم به سه این بازی احتنیاج مبرمی دارند. ملوان که به همراه خونه به خونه در انتهای جدول قرار دارند، ‌ به هیچ عنوان روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. باید دید رقابت این دو تیم در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی چه نتایجی را به دنبال خواهد داشت. در چهار تقابل اخیر آلومینیوم اراک و ملوان، سه برد نصیب تیم ملوان شده است و یک بازی به تساوی انجامیده است.

نود ارومیه – خونه به خونه ساعت ۱۴:۱۵

نود ارومیه که هفته گذشته برابر کارون اروند خرمشهر با وجود داوری پر بحثی که در آن بازی بود، یک بر صفر شکست خورد، این بار از شاگردان اکبر میثاقیان در خونه با خونه بابل پذیرایی خواهد کرد تا به نوعی ناکامی خود را در هفته گذشته جبران کنند. در مقابل تیم خونه به خونه بابل که چهارده هفته  لیگ دسته یک را با سه سرمربی تجربه کرده با شش امتیاز در قعر جدول قرار دارد و حال و روز خوشی را سپری نمی‌کنند از طرفی امیدوارند تا با سرمربی جدیدشان بتوانند از باتلاق بحران بیرون آیند.

گل‌ریحان البرز – کارون اروند خرمشهر ساعت ۱۴:۱۵

شاگردان مجتبی حسینی در گل‌ریحان البرز که در آخرین بازی خود برابر خونه به خونه بابل به پیروزی یک بر صفر دست یافتند برای ادامه روند موفقیت آمیز خود از کارون اروند خرمشهر میزبانی می‌کنند. کارون اروند خرمشهر نیز که در هفته گذشته موفق به شکست یک بر صفر نود ارومیه شد و با ۱۳ امتیاز در رده دهم قرار دارد این هفته در البرز به مصاف گل‌ریحان می‌رود. باید دید حاصل این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج چه نتیجه‌ای به دنبال دارد.

یک‌شنبه ۴ آذر

گل‌گهر سیرجان – بادران تهران ساعت ۱۴:۰۰

گل‌گهر سیرجان که چند هفته‌ای است با یک امتیاز کمتر نسبت به مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر از صدر جدول فاصله گرفته است، برای بازگشت به صدر جدول به پیروزی این بازی برابر بادران احتیاج دارد از طرفی دیگر بادران تهران که با ۱۵ امتیاز در رده هشتم قرار دارد، این هفته با سرمربی موقت‌شان، فرشید استحقاری به مصاف این تیم سیرجانی می‌روند. چهار مصلف این دو تیم با سه تساوی همراه بوده و یک بار با برد بادران تهران به پایان رسیده است.

فجر سپاسی – سرخ‌پوشان پاکدشت ساعت ۱۴:۱۵

این دو تیم که بازی‌های هفته گذشته‌شان را به ترتیب برابر شهرداری ماهشهر و بادران تهران با پیروزی یک بر صفر پشت‌سر گذاشتند. این هفته برای ادامه نوار پیروزی خود به مصاف هم می‌روند. فجر سپاسی که بعد از مجید صالح، با اسماعیل زارع روزهای بهتری را سپری می‌کند و برای نتیجه‌های بهتر، امیدوار به بازی‌های آینده خودشان هستند. در مقابل تیم سرخ‌پوشان پاکدشت با ۲۲ امتیاز در رده سوم قرار دارند و برای اینکه کرسوی امیدی برای صدر نشینی در این هفته داشته باشند، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذرند. باید دید در ورزشگاه پارس شیراز چه پیش می‌آید.

شهرداری ماهشهر – شهرداری تبریز ساعت ۱۵:۰۰

شاگردان داوود مهابادی در شهرداری ماشهر که هفته گذشته خود را برابر تیم سرخ‌پوشان پاکدشت با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشتند این بار برای بهتر شدن در جدول رقابت‌ها به مصاف شهرداری تبریز می‌روند. همینطور تیم شهرداری تبریز که جایگاه بهتری نسبت به تیم ماهشهری دارد و با ۱۳ امتیاز در رده نهم قرار دارد برای تثبیت جایگاه خود در این رده به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد. این دو تیم تا به حال دو بازی رسمی انجام داده‌اند که یک بازی با پیروزی دو بر یک شهرداری تبریز همراه بوده و بازی دیگر را شهرداری ماهشهر چهار بر دو شهرداری تبریز را شکست داده است.

شاهین شهرداری بوشهر – مس رفسنجان ساعت ۱۵:۰۰

صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته یک این هفته باید از شاگردان میشو کرستیچوویچ پذیرایی کند. شاهین شهرداری بوشهر در جال حاضر با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای حفظ صدر نشینی باید این بازی با پیروزی پشت‌سر بگذارد. از طرفی دیگر مس رفسنجان با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. باید دید در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر شاگردن محمود فکری از صدرنشنینی خود می‌توانند دفاع کنند؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.