صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / جمهوری اسلامی با تفکر مقاومت و پایداری از مسیرهای سخت عبور می‌کند
جمهوری اسلامی با تفکر مقاومت و پایداری از مسیرهای سخت عبور می‌کند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

جمهوری اسلامی با تفکر مقاومت و پایداری از مسیرهای سخت عبور می‌کند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران با تفکر مقاومت و پایداری از مسیرهای سخت عبور می کند و دهه آینده دهه اقتدار اقتصادی خواهد بود.

محمدرضا پورابراهیمی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در یادواره شهدای روستای کریم آباد گاوخانه اظهار کرد: یادواره شهدا و مراسم اینچنینی، بهای اسلام و تفکر شیعه است، اگر تکرار ایام ماه محرم و صفر و سوگواری اباعبدالله (علیه السلام) نبود، امروز محبت اهل بیت (ع) در دلهای شیعیان نبود.

وی حضور جوانان و نوجوانان در یادواره شهدا و آشنایی آنها با منش و تفکر شهدا را موجب انتقال تفکر شهدا به نسلی دانست که شهدا را ندید و ادامه داد: اگر خطری جمهوری اسلامی و مرزهای شیعه را تهدید کرد، از دل جوانی هایی که جنگ را ندیدند، شهید حججی‌ ها بیرون آیند و این نتیجه تفکر شهداست.

پورابراهیمی عنوان کرد: از جلسات شهدا باید درس و الگوی استمرار تفکر شهدا گرفت، امری که دشمن تمام تلاش خود را برای حذف آن گذاشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه بعضی افراد بی ‌تقوایی کرده و می گویند مسئولان به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم نیستند و خواستار مذاکره با آمریکا هستند، گفت: نتیجه مذاکره با آمریکا، برجام شد و با تمام تلاش جمهوری اسلامی توافقی صورت گرفت که مشکلات مردم را در عرصه اقتصادی حل کنیم.

وی با طرح این مسئله که البته انتقاد به برخی از عملکردهای داخل کشور وجود دارد و ما هم در مجلس نسبت به برخی از اقدامات منتقد هستیم، عنوان کرد: سوال اینجاست که به چه دلیل جمهوری اسلامی در برجام رفت.

پورابراهیمی گفت: برخی بی تقوایی می کنند و می گویند مسئولان فقط به فکر حماس و حزب الله و دیگران هستند، البته ما باید در حوزه شیعه و مسلمان نسبت به این مواضع از خودمان واکنش نشان دهیم و سکوت نمی کنیم، در برجام دو مسئله حل مشکلات اقتصادی و پذیرش محدودیت‌های هسته‌ای برای ایران بود، نه جنبش های منطقه ای، حماس و حزب الله و غیره.

وی خاطرنشان کرد: برداشتن تحریم‌ های نفت، بانکها و کشتیرانی باید در برجام برداشته می‌ شد که همه آنها در حوزه اقتصادی است، اما سرانجام این شد که رئیس جمهور ابله آمریکا تمام تعهدات را بر هم زد و هیچ چیز را انجام نداد و کشورهای دیگر را هم وادار کرد که از تعهداتشان در جریان برجام خارج شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره با کسی که ادبیات گستاخانه و قلدرمابانه در برابر همه کشورها دارد، چگونه باید انجام شود؟

پورابراهیمی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه تمسک و محبت اهل بیت (ع)، امروز پرچم عزت و افتخار را برافراشته است و دیگر کشورهای منطقه هم از آن الگو گرفته اند و به واسطه همین است که شیعیان یمن را به خاک و خون می‌کشند.

وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در مواجه با دشمن ذره ای کوتاه نمی آید و آمریکایی ها اشتباه می کنند و مسیر غلط می روند.

پورابراهیمی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، ۳۶ کشور علیه جمهوری اسلامی ایران ایستاده بودند و به صدام کمک می کردند و ما با نیروهای جوان و دست خالی جنگیدند و مقاومت کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نتیجه این هشت سال پایداری، عزت و اقتدار و افتخار برای این کشور شد و امروز آمریکایی‌ها اعتراف دارند که ایران به قدرت برتر نظامی در منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: آمریکا آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور می‌برد و این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و مسیری که به برکت خون شهدا در جمهوری اسلامی ادامه می یابد، موجب موفقیت نظام خواهد شد.

پورابراهیمی گفت: تا زمانی تفکر شهدا در جامعه است و تا زمانی که ولایتپذیری و تبعیت از رهبری که به عنوان افتخار ما ایرانیان وجود دارد، آمریکا هیچ اقدامی علیه ایران نمی‌تواند انجام دهد و ما از این گردنه سخت عبور می کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.