صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / تحصیل دو هزار دانش آموز کاشمری در ۲۰ مدرسه فرسوده
تحصیل دو هزار دانش آموز کاشمری در ۲۰ مدرسه فرسوده

تحصیل دو هزار دانش آموز کاشمری در ۲۰ مدرسه فرسوده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کاشمر از وجود 20 مدرسه فرسوده و تخریبی بالای 40 سال در این شهر خبر داد.

مدارس فرسوده

یعقوب گل‌محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، عنوان کرد: در این ۲۰ مدرسه فرسوده حدود دو هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند. ۱۳ مدرسه دو نوبته داریم و یکی از معضلات موجود کمبود مدرسه ابتدایی شیفت صبح است.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۳۰ نفر متقاضی بازنشستگی بودند که ۱۱۰ نفر از آموزگاران حوزه ابتدایی را شامل می‌شدند و این چالش بسیار نگران کننده‌ای بود، با مدیریت انجام شده در سال تحصیلی جدید با کمترین چالش در این زمینه مواجه بودیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کاشمر گفت: با توجه به مصوبات کمیته برنامه‌ریزی تا ابتدای مهرماه، ۱۶ مدرسه به طور کامل تعمیر و زیباسازی شدند، استخر دانش‌آموزی نیز از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

 وی افزود: استخر دانش‌آموزی پس از گذشت ۸ سال با اختصاص اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برای مهر سال آینده به بهربرداری می‌رسد.

گل‌محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون  بیش از ۴ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین به امضاء رسیده است، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد مدارس کاشمر نیازمند تخریب و بازسازی هستند که در این راستا نیازمند کمک و همراهی خیرین هستیم.

وی با بیان این که ۱۸۰ مدرسه در کاشمر فعال هستند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک خیرین تمامی مدارس تخریبی و فرسوده بازسازی شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.