صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / پایان کار تکواندوکاران ایران در گرندپری امارات با برنز مردانی

پایان کار تکواندوکاران ایران در گرندپری امارات با برنز مردانی

در پایان رقابت‌های گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ امارات، تیم ملی ایران توانست تنها توسط مردانی یک مدال برنز کسب کند.

سجاد مردانی

به گزارش کسب و کار نیوز، از صبح امروز (جمعه) دوم آذر ۱۳۹۷ دومین(آخرین) روز رقابت‌های فینال گرندپری ۲۰۱۸ امارات پیگیری شدکه سجاد مردانی تنها نماینده باقی مانده ایران در این رقابت‌ها، توانست در دیدار رده‌بندی به برتری رسیده و تنها مدال ایران در این مسابقات را به رنگ برنز کسب کند. سایر تکواندوکاران ایران نیز  روز گذشته از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

مردانی در دیدار رده‌بندی وزن ۸۰+ کیلوگرم، برابر “اسمائیل دویسبای” از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۹ به تساوی رسید و در راند طلایی توانست حریفش را شکست داده و تنها مدال ایران(برنز) در این رقابت‌ها را کسب کند.

تکواندوکار سنگین‌ وزن تیم ملی در نخستین مبارزه خود ۹ بر ۳ “ودران گولسن” از کرواسی را شکست داد، در دور دوم نیز ۱۸ بر ۱۳ “ایوان تراجکویک” از اسلوونی را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در ادامه مقابل “ولادیسلاو لارین” تکواندوکار روس با نتیجه ۱۲ بر ۴ تن به شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

اما پیش از این نیز در وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در گام نخست با حساب ۸ بر ۵ “صفوان خلیل” از استرالیا را شکست داد اما در مبارزه دوم خود مقابل “ویتو دل آکویلا” از ایتالیا ۲۹ بر ۲۷ شکست خورد و حذف شد.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی‌پور بود که در نخستین‌گام، با حساب ۱۹ بر ۷ نتیجه را به  “جون جانگ” از کره‌جنوبی واگذار کرد‌ و حذف شد

اما در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفظل یعقوبی نیز در مبارزه نخست خود ۱۴ بر ۲۰ نتیجه را به “یو جن هوآنگ” از چین‌تایپه واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سومین نماینده ایران نیز سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، در نخستین مبارزه خود با حساب ۹ بر ۴ “ودران گولس” از کرواسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

هدایت تیم‌ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.