صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / مقاومت در برابر استکبار و اشغالگری باعث وحدت احزاب و گروه‌های سیاسی می‌شود
مقاومت در برابر استکبار و اشغالگری باعث وحدت احزاب و گروه‌های سیاسی می‌شود

معاون حزب‌الله لبنان:

مقاومت در برابر استکبار و اشغالگری باعث وحدت احزاب و گروه‌های سیاسی می‌شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مبارزه با استکبار و اشغالگری رژیم‌ صهیونیستی می‌تواند منشاء وحدت احزاب و فعالان سیاسی در جهان اسلام باشد.

شیخ نعیم قاسم

به گزارش کسب و کار نیوز، شیخ نعیم قاسم عصر روز جمعه در اجلاسیه نقش احزاب و فعالان سیاسی در کاهش اختلافات مذهبی و حمایت از آرمان فلسطین، با اشاره به نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به موضوع وحدت مسلمانان و تلاش آنها برای ایجاد همگرایی در بین امت اسلامی اظهار کرد: ما در حزب الله لبنان با شعار مقاومت علیه اسرائیل و مبارزه با اشغالگری این رژیم دور هم جمع شدیم و در همین چارچوب توانستیم ائتلاف‌هایی را با گروه‌های مقاومت فلسطینی که از اهل سنت هستند و همچنین مسیحیان به وجود بیاوریم و در همین چارچوب ائتلاف هایی را به شکل گسترده در جریان مقاومت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه «هدفی که انتخاب شده می‌تواند تمام گروه‌ها و احزاب سیاسی جهان اسلام را دور هم جمع کند بدون اینکه کسی حذف شود» ادامه داد: ما وقتی از موضوع یمن صحبت می‌کنیم هدفمان حمایت از مسلمانان این کشور و مردم آن است و این هدف ارزشمندی است که می‌تواند باعث ایجاد وحدت شود.

این مقام مسئول در حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت در برابر استکبار و اشغالگری اسرائیل هدف مهم و مطلوبی است که می‌تواند گروه‌ها و احزاب سیاسی اسلامی را دور هم جمع کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.