صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مشخص شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی جهان تکواندو
مشخص شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی جهان تکواندو

مشخص شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی جهان تکواندو

در پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی تیمی جهان، تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با چین، آذربایجان و ازبکستان در یک گروه قرار گرفت.

تکواندو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال ۲۰۱۸ با حضور ۸ تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت ۸:۳۰ (به وقت تهران) فردا (شنبه – سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت که از این رو مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با تیم‌های چین، آذربایجان و ازبکستان در یک گروه قرار گرفت و در گروه دیگر، نیز تیم‌های کره‌جنوبی، روسیه، ساحل عاج و قزاقستان حضور دارند.

این رقابت‌ها با مرحله مقدماتی آغاز می شود و ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابت‌ها دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. پیکارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۲:۳۰ روز یکشنبه – ۴ آذرماه برگزار می‌شود.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم مشخص می‌شود. تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می‌دهند.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل می‌دهند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G۲ می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول ۲۰ امتیاز، دوم ۱۲ امتیاز، سوم ۷.۲ امتیاز و پنجم ۴.۳۲ امتیاز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.