پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / رونمایی از نماهنگ «قمر» در شب میلاد پیامبر (ص)
رونمایی از نماهنگ «قمر» در شب میلاد پیامبر (ص)

رونمایی از نماهنگ «قمر» در شب میلاد پیامبر (ص)

همزمان با شب میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) نماهنگ «قمر« که توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده در شبکه های مختلف سیما رونمایی و روی آنتن می رود.

به گزارش کسب و کار نیوز از اعلام روز جمعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، نماهنگ قمر به مدت چهار دقیقه و با الهام از سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص) است.
بر پایه این اعلام مسئول تولیدات رسانه ای اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل ستاد گفت نماهنگ «قمر» تهیه شده در این اداره کل و گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که مراحل پیش تولید آن از ماه گذشته آغاز و این هفته کار تولید آن نهایی شده است.
حسین حداد با اشاره به ترکیب شعر عربی و فارسی در این کار گفت شعر این نماهنگ اثر جواد پورعباسیان و صدا و تنظیم موسیقی توسط علی افسری انجام شده و خوانندگان این اثر نیز سجاد کشانی و جواد پورعباسیان هستند.
تهیه کننده نما آهنگ در ادامه افزود: نماهنگ «قمر» با الهام از سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، حاوی مضامین اخلاقی از جمله دستگیری، حسن خلق، اصلاح ذات البین، مشارکت در فعالیتهای اجتماعی، نصحت و خیرخواهی و کمک به همنوع می باشد که با سبکی جدید و رئال در دو لوکیشن بوستان جمشیدیه و محله سنتی درب دوم محدوده پل صدر مراحل ضبط خود را پشت سر گذاشته و در مراحل تولید آن از حضور نونهالان، جوانان، بانوان و افراد مسن بهره گرفته است.
کارگردان این اثر گفت :پس از استقبال گسترده مردم از تولید و پخش گسترده نماهنگ قبلی این ستاد با عنوان «عشق تو را دارم» که در شب و روز نخست نوروز ۱۳۹۷ به مناسبت تلاقی با شب شهادت امام هادی (ع) از شبکه های یک، دو، سه، پنج و قرآن و معارف سیما پخش شد، تصمیم بر تولید نماهنگ «قمر» گرفته شد و در آینده نیز تولیدات جدیدی با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما در دستور کار خواهیم داشت.
فراهنگ **۱۳۵۵ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

امیر مقاره خواننده “ماکان بند” بازداشت شد / خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده

خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده میزان خبرگزاری قوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.