صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / مراودات تجاری خراسان شمالی با کشورهای خارجی افزایش یابد

سرپرست استانداری استان:

مراودات تجاری خراسان شمالی با کشورهای خارجی افزایش یابد

سرپرست استانداری خراسان شمالی گفت: مراودات تجاری این استان با کشورهای خارجی افزایش یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید پورعیسی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه این استان هم اکنون با ۱۵ کشور مراوده تجاری دارد، افزود: باید تلاش شود تا این تعداد افزایش یابد.

وی همچنین از مدیران و مسئولان استانی درخواست کرد تا پیشنهادهای خود را در زمینه بودجه سال آینده ارائه دهند چراکه هم اکنون هم اکنون زمان تنظیم لایحه بودجه سال آتی است و دولت تنظیم این لایحه را در دستور کار دارد.

پورعیسی همچنین بر رویکرد از پایین به بالا برای ارتقای بهره وری در اجرای کارها تاکید کرد و گفت: مدیران برخی از اختیارات را تفویض کنند و از آن نهراسند زیرا کسی از اعتماد کردن متضرر نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه این جلسه گفت: اختلاط، اختلاس، اختلاف و اختلال موریانه‌های نظام هستند که باید در چهل سالگی انقلاب با آن مقابله کرد.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب به جوانان را ازجمله اقدامات لازم در این سال‌ها توصیف کرد و گفت: باید با اقدامات گوناگون به‌سوی سالگردی افتخارآمیز برای انقلاب پیش برویم و آماده شویم.

وی هفته وحدت را زمانی مناسب برای جمع‌کردن انرژی‌ها و ایجاد همگرایی مردم دانست و گفت: سیاست کشورهای استعماری همچون انگلیس ایجاد اختلاف و تفرقه بوده که ازجمله راه‌های دشمنان برای شکست انقلاب و مانع‌شدن برای رسیدن به مقصد انقلاب است و این هفته باید برای نزدیک شدن افکار و اندیشه‌ها باشد.

گفتنی است در این جلسه حدود ۱۷ مدیر از مدیران استانی معرفی شدند جواد نوروزی، مهدی آرین، حمید عرب و جواد نظری به ترتیب به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی معرفی شدند.

انتهای

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.