سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / «مردانی» برای‌ مدال برنز فردا به روی شیاپ‌چانگ می‌رود
«مردانی» برای‌ مدال برنز فردا به روی شیاپ‌چانگ می‌رود

«مردانی» برای‌ مدال برنز فردا به روی شیاپ‌چانگ می‌رود

تکواندوکار وزن ۸۰+ ایران با شکست در دیدار نیمه‌نهایی گرندپری امارات، فردا برای کسب مدال برنز به روی شیاپ‌چانگ میرود.

سجاد مردانی

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های فینال گرندپری ۲۰۱۸ به میزبانی امارات و در دو روز پیگیری می‌شود که از صبح امروز (پنجشنبه، یکم آذر) نخستین روز این رقابت‌ها پیگیری شد که در پایان سه نماینده از چهار تکواندوکار ایران حذف شدند و تنها سجاد مردانی باید در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به روی شیاپ‌چانگ برود.

به این ترتیب سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران، در نخستین مبارزه خود ۹ بر ۳ “ودران گولسن” از کرواسی را شکست داد، در دور دوم نیز ۱۸ بر ۱۳ “ایوان تراجکویک” از اسلوونی را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در ادامه مقابل “ولادیسلاو لارین” تکواندوکار روس با نتیجه ۱۲ بر ۴ تن به شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد. مردانی برای‌ کسب مدال برنز فردا به روی شیاپ‌چانگ می‌رود.

در وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در گام نخست با حساب ۸ بر ۵ “صفوان خلیل” از استرالیا را شکست داد اما در مبارزه دوم خود مقابل “ویتو دل آکویلا” از ایتالیا ۲۹ بر ۲۷ شکست خورد و حذف شد.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی‌پور بود که در نخستین‌گام، با حساب ۱۹ بر ۷ نتیجه را به  “جون جانگ” از کره‌جنوبی واگذار کرد‌ و حذف شد

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی نیز در مبارزه نخست خود ۱۴ بر ۲۰ نتیجه را به “یو جن هوآنگ” از چین‌تایپه واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سومین نماینده ایران نیز سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، در نخستین مبارزه خود با حساب ۹ بر ۴ “ودران گولس” از کرواسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

هدایت تیم‌ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.