صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می‌شویم
مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می‌شویم

مالک تراکتوسازی: بدون استوکس و اروین هم برابر پرسپولیس، قوی ظاهر می‌شویم

مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: عدم حضور استوکس و اروین تاثیری در تیم ندارد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال - دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی با اشاره به “شرایط مطلوب تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس،” اظهار کرد: خدا را شکر آمادگی تیم در سطح قابل قبولی قرار دارد و تمرینات منظمی را طی هفته‌اخیر پشت سر گذاشته‌اند.

او درباره غیبت استوکس و اروین به تمرینات تیم، تاکید کرد: همواره گفته‌ام که تراکتور هیچ‌گاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار کنند. در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق‌العاده است، به‌صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز به خاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته‌اند.

مالک‌باشگاه تراکتورسازی در ادامه اضافه کرد: هواداران مطمئن باشند که تراکتور بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی‌ها حاضر می‌شود چرا که تیم ما ۲۲ بازیکن فوق‌العاده و ستاره دارد که سطحشان اگر بالاتر از آن‌دو بازیکن نباشد، قطعا کمتر هم نیست.

وی با بیان این که به علاقه هواداران تراکتور به استوکس و اروین واقف است، تاکید کرد: برای بازی مقابل پرسپولیس ۲۲ استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

زنوزی همچنین در خصوص تکمیل ترکیب تیم در ادامه مسابقات، خاطرنشان کرد: با تمامی محدودیت‌هایی که ابتدای فصل با آن مواجه‌ بودیم، از دیر تحویل گرفتن باشگاه تا محدودیت در جذب بازیکنان لیگ‌برتری و خارجی و … سعی کردیم تیمی قدرتمند آماده کنیم اما با این حال هر چند شاید هم‌اکنون نیز هواداران از تیم راضی باشند ولی همچنان با تیم مدنظر و ایده‌آل من فاصله دارد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در پایان اظهاراتش بیان کرد: ان‌شاءالله با بازیکنان تراز اولی که در نیم فصل و فصل آتی به خدمت می‌گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.