صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شروع ضعیف تکواندوکاران در گرندپری امارات/ عاشورزاده، هادی‌پور و یعقوبی حذف شدند
شروع ضعیف تکواندوکاران در گرندپری امارات/ عاشورزاده، هادی‌پور و یعقوبی حذف شدند

شروع ضعیف تکواندوکاران در گرندپری امارات/ عاشورزاده، هادی‌پور و یعقوبی حذف شدند

در جریان نخستین روز رقابت‌های‌ تکواندوی گرندپری امارات، عاشورزاده، هادی‌پور و یعقوبی حذف شدند و مردانی راهی مبارزه دوم شد.

فرزان عاشورزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، نخستین روز رقابت‌های فینال گرندپری ۲۰۱۸ از صبح امروز (پنج‌شنبه) یکم آذر ۱۳۹۷ به میزبانی امارات آغاز شد که فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور و ابوالفظل یعقوبی به عنوان سه نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفتند و مردانی راهی مبارزه دوم شد.

به این ترتیب در وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در گام نخست با حساب ۸ بر ۵ “صفوان خلیل” از استرالیا را شکست داد اما در مبارزه دوم خود مقابل “ویتو دل آکویلا” از ایتالیا ۲۹ بر ۲۷ شکست خورد و حذف شد.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی‌پور بود که در نخستین‌گام، با حساب ۱۹ بر ۷ نتیجه را به  “جون جانگ” از کره‌جنوبی واگذار کرد و حذف شد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفظل یعقوبی نیز در مبارزه نخست خود ۱۴ بر ۲۰ نتیجه را به “یو جن هوآنگ” از چین‌تایپه واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سومین نماینده ایران نیز سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم بود که در نخستین مبارزه خود با حساب ۹ بر ۴ “ودران گولس” از کرواسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

هدایت تیم‌ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.