صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / پرونده مسکن مهر اصفهان بسته می‌شود
پرونده مسکن مهر اصفهان بسته می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پرونده مسکن مهر اصفهان بسته می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در پروژه مسکن مهر تحت تعهد تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده که تا دهه فجر جشن اختتامیه برگزار و پرونده این پروژه در استان اصفهان بسته می شود.

مسکن مهر پردیس فاز 5

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی درخصوص آخرین شرایط مسکن مهر این استان، اظهار کرد: در پروژه مسکن مهر استان اصفهان از ۱۶۰ هزار واحدی که تعهد آن با ما بود تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده است.

وی ادامه داد: این واحدها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تنها در بحث نصب کابینت، درب و قفل‌ها کمی کار مانده که به مناسبت در دهه فجر جشن اختتامیه مسکن مهر استان اصفهان برگزار و پرونده آن بسته شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با تأکید بر اینکه تمام واحدهای مسکن مهر این استان متفاضی دارند، تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده هیچ کدام از واحدهای استان بدون متقاضی نیست و همه آنها تعیین تکلیف شده‌اند.

امیرخانی با اشاره به برخی مشکلات روبنایی و زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر استان، گفت: در بحث روبنایی مشکل احداث مدارس وجود دارد که ۵۰ درصد سهم تحت تعهد این اداره کل پیش‌بینی شده و با تخصیص اعتبار از جانب سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات شهرستان این مهم نیز به انجام خواهد رسید.

وی گفت: از ۷۸ سایت مسکن مهر استان تاکنون ۶۰ سایت با مساحت ۴۸۶ هکتار تحویل شهرداری ها شده و پیش‌بینی می شود که تا پایان سال بقیه شهرها نیز در بحث آماده‌سازی با توجه به توافقات به شهرداری ها تحویل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.