صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / رونمایی از دو کتاب با موضوع زلزله کرمانشاه
رونمایی از دو کتاب با موضوع زلزله کرمانشاه

به مناسبت هفته کتاب :

رونمایی از دو کتاب با موضوع زلزله کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از رونمایی دو عنوان کتاب مرتبط با زلزله آبان ماه امسال کرمانشاه با عناوین «زندگی روی گسل های جوان» و «روز شمار حادثه» به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز از ستاد خبری بیست‌و‌ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام رحیم جعفری در مورد برنامه‌های استان کرمانشاه در هفته کتاب اعلام کرد: برگزاری ۱۰ نمایشگاه کتاب، دیدار با برخی شاعران و نویسندگان استان از جمله زهرا رستمی نویسنده روشندل و سعید عبادتیان از نویسندگان شهرستان گیلان غرب استان کرمانشاه از سایر برنامه‌های این استان در هفته کتاب بوده است.
وی ادامه داد: چهاردهمین دوره استانی نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه که دو روز این نمایشگاه مقارن با هفته کتاب بود با حضور ۵۰۰ ناشر و ارائه ۱۰۰ هزار عنوان کتاب برگزار شد.
جعفری با اشاره به بازدید ۵۰۰ هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه کتاب گفت: هشت و نیم میلیارد ریال بن خرید کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت که با توجه به این میزان فروش بن می‌توان گفت حدود ٢۵ میلیارد ریال کتاب در این نمایشگاه به فروش رفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: روز چهارشنبه ۳۰ آبان نیز با اسماعیل زرعی، نویسنده کرمانشاهی دیدار خواهیم کرد.
جعفری عنوان کرد: در هفته کتاب از پنج عنوان کتاب رونمایی شد که دو عنوان مربوط به زلزله اخیر کرمانشاه بوده است، همچنین افتتاح همایش کشوری چهل شهر، چهل کتاب، چهل نویسنده به مناسبت چهل سالگی انقلاب، پیاده‌روی در مسیر دانایی و تجلیل از ناشران و نویسندگان استانی از برنامه‌های دیگر این استان در هفته کتاب بوده است.
وی درباره نامزدی پایتخت کتاب اسلام‌آباد از شهرستانهای استان کرمانشاه گفت: به منظور کسب نامزدی پایتخت کتاب، ۴۵ باشگاه کتابخوانی در این شهر در هفته کتاب افتتاح شد و امیدواریم این شهرستان موفق به کسب این عنوان شود.
بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
فراهنگ **۱۰۸۵** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.