صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تعطیلی واحدهای تولیدی را با حساسیت تعقیب می‌کنیم
تعطیلی واحدهای تولیدی را با حساسیت تعقیب می‌کنیم

معاون دادگستری استان اردبیل:

تعطیلی واحدهای تولیدی را با حساسیت تعقیب می‌کنیم

‌معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی به خاطر نبود مواد اولیه و عدم تامین سرمایه در گردش با حساسیت و جدیت دنبال می‌شود.

جلسه

‌یوسف خدادادی در حاشیه کمیته هفدهمین حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اردبیل روز چهارشنبه جلسه حساسی را با حضور بانک‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی برگزار خواهد کرد تا جزء به جزء مشکلات و دغدغه‌های صاحبان واحدهای تولیدی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و آسیب‌های احتمالی به دقت برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در قالب کمیته حمایت قضایی و ستاد اقتصاد مقاومتی در کنار حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران سعی داریم تا به اشکال مختلف مشکلات و موانع پیش روی آنها را برطرف کنیم که در گرفتاری روی داده اخیر نیز سعی خواهیم کرد با آرامش همراه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشیم تا واحدی به تعطیلی کشیده نشود.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل برگزار شده که در این جلسات به مشکلات بیش از ۸۰ واحد تولیدی رسیدگی شده است.

خدادادی بیان کرد: ‌در جلسه روز سه شنبه نیز مشکل ۵ واحد تولیدی نظیر شرکت کیاجوجه، ‌دو واحد پرواربندی بره و گوساله، شرکت ژاله نوش و خدماتی – رفاهی دنیادیده مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسات آنچه که مشهود به نظر می‌رسد اعتراض سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولید به نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی است که در این موضوع ورود جدی پیدا کردیم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل به اتلاف فاحش رقم اعلام شده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری و بانک‌ها در نحوه محاسبه سود و جرایم تسهیلات پرداختی اشاره و تصریح کرد: ‌در این زمینه نامه‌نگاری‌هایی را با مسئولان کشوری انجام دادیم که امیدواریم استان اردبیل بانی خیر در حل این مشکلات و موانع و شاهد نحوه محاسبه دقیق این پرداختی‌ها باشیم.

خدادادی افزود: سرمایه‌گذاران انتظار احترام و تکریم از سوی مسئولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را دارند که به عنوان یک اصل اساسی باید مورد توجه صادرکنندگان مجوز و پیگیری کنندگان این امور قرار گیرد.

وی ادامه داد: نحوه ارشاد و راهنمایی سرمایه‌گذاران باید به نحوی باشد تا اصل تکریم و احترام واقعی برای حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران به عینه مشاهده شود تا آثار این تکریم را در افزایش سرمایه‌گذاری‌ها، ایجاد اشتغال جدید، کاهش آسیب‌های اجتمای و بزه‌ها شاهد باشیم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تمامی مصوبات جلسه کمیته حمایت قضائی لازم‌الاجراست و اخیرا دادستان کشور نیز بخشنامه‌ای را صادر کرده تا مصوبات کمیته حمایت قضایی و اقتصاد مقاومتی نافذ و قابلیت اجرایی پیدا کند.

خدادادی اظهار کرد: دادستان‌ها مکلف هستند براساس این بخشنامه با هرگونه تخطی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از مصوبات کمیته حمایت قضائی برخورد جدی کرده و زمینه اجرایی شدن جزءبه جزء مصوبات را به شکل دقیق فراهم کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.