صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۱۵۳برنامه برای اجرا در هفته بسیج تدارک شده است
۱۵۳برنامه برای اجرا در هفته بسیج تدارک شده است

۱۵۳برنامه برای اجرا در هفته بسیج تدارک شده است

زاهدان - فرمانده سپاه سلمان استان سسیستان و بلوچستان گفت: 153 ویژه برنامه در سطوح مختلف نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار می شود که 24 عنوان آن برنامه شاخص به حساب می آید.

به گزارش کسب و کار، سردار امان الله گشتاسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد ، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تشکیل نیرویی گسترده و مردمی به نام بسیج است.
وی با تبریک هفته بسیج و مقارن شدن آن با هفته وحدت بیان داشت: بسیج از شاهکارهای امام راحل برای حفظ انقلاب اسلامی است که به خوبی توانسته در تمام زمینه ها پیروز و موفق باشد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب بسیج کوبنده تر و آماده تر در تمام زمینه ها حضوری فعال داشته و نقش آفرینی می کند.
وی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت رسانی» عنوان کرد و افزود: بسیج در همه زمینه ها یاری گر جامعه بوده و مردم نیز قدردان این نیروی انقلابی هستند.
سردار گشتاسبی ادامه داد: توجه به تمام حوزه ها بویژه مسایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و همچنین خدمت رسانی به محرومان در زمینه های خدماتی، عمرانی، بهداشتی و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان از جمله محورهای اصلی برنامه های هفته بسیج است.
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری دبیر ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: بسیج متعلق به هیچ گروه و جناح خاصی نیست بلکه هر فرد انقلابی، تلاش گر و ولایت مدار یک بسیجی به حساب می آید.
وی به برنامه های این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری صدا و سیما استان سیستان و بلوچستان، هفت برنامه از امشب با موضوع و محوریت بسیج بعد از اخبار ساعت ۲۰ از شبکه هامون پخش خواهد شد.
وی به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های امسال به صورت مسجد محور است، که در این زمینه نیز برنامه های تلویزیونی تهیه شده و به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و پرورش جوان انقلابی می پردازد.
دبیر ستاد هفته بسیج در پایان افزود: تمام این برنامه ها توسط خود بسیجیان استان اجرا می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.