چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / هشدارهای پلیس درباره کلاهبرداری‌های احتمالی با طعمه «بسته حمایتی دولت»
هشدارهای پلیس درباره کلاهبرداری‌های احتمالی با طعمه «بسته حمایتی دولت»

هشدارهای پلیس درباره کلاهبرداری‌های احتمالی با طعمه «بسته حمایتی دولت»

قرار گرفتن خبرهای مربوط به «بسته حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد» در صدر اخبار، نشان‌دهنده حساسیت جامعه به این موضوع است؛ موضوعی که بعید نیست از چشم سودجویان نیز پنهان نماند. پلیس در این خصوص به شهروندان هشدارهایی را داده است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: «یکی از وظایف پلیس، پیشگیری از وقوع جرم است و ما نیز در همین راستا در مواردی که احتمال وقوع جرایم وجود داشته باشد اقدام به ارائه هشدار به شهروندان خواهیم کرد. کمااینکه در سال‌های قبل نیز مواردی از هشدارهای پلیسی در مورد موضوعات مختلف از سوی پلیس مطرح شده بود.»

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت هوشیاری شهروندان گفت: «متاسفانه برخی از شهروندان دقت کافی را در مورد محلی که اقدام به ارائه اطلاعات حساب خود می‌کنند، ندارند و همین امر سبب می‌شود که در دام فیشینگ‌ها و کلاهبرداران بیفتند.»

وی اضافه کرد: «شهروندان باید بدانند که دولت برای واریز مبالغ به واجدان شرایط، تدابیر و تهمیدات خوبی را اتخاذ کرده و از شیوه‌های مطمئن استفاده می‌کند، بنابراین توجه داشته باشند که در صورت مواجه‌شدن با آدرس‌های جعلی و عنوان‌های مشابه حتما صحت آن را از سایت رسمی وزارت رفاه استعلام کنند.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.