صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / معاون وزیر ارشاد: فعالیت‌های برون‌مرزی خبرنگاران گسترش یابد
معاون وزیر ارشاد: فعالیت‌های برون‌مرزی خبرنگاران گسترش یابد

معاون وزیر ارشاد: فعالیت‌های برون‌مرزی خبرنگاران گسترش یابد

رسانه‌ای موجب تقویت دیپلماسی عمومی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز از معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلطانی‌فر در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره «خزر بدون مرز» با تمجید از حضور موفق رسانه‌نگاران ایرانی در این جشنواره گفت: در سایه برپایی چنین جشنواره‌هایی شناخت و روابط بین ملت‌ها به‌نحو مطلوبی گسترش یافته و استعدادهای داخلی در عرصه‌های بین المللی نیز مورد سنجش و ارزیابی حرفه‌ای قرار می‌گیرند.
چهارمین جشنواره رسانه‌های حوزه دریای خزر، ۲۸ و ۲۹ شهریورماه امسال در شهر آستراخان روسیه برگزار و آثار رسانه‌نگاران کشورمان در سه بخش «معرفی کشورهای حوزه دریای خزر، انسان و دریا و خزر- سرزمین سلامتی»، به این جشنواره ارسال شد.
اداره کل رسانه‌های خارجی با هدف کمک به مشارکت خبرنگاران و عکاسان داخلی تمامی آثار (مکتوب و تصویری) را پیش از ارسال به دو زبان انگلیسی و روسی ترجمه کرده بود.
همایش رسانه‌ای کشورهای ساحلی دریای خزر هر ساله در زمینه آثار رسانه‌ای کشورهای پیرامون دریای خزر برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در این منطقه، با حضور نمایندگان رسانه‌ها، مدیران رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های مردم نهاد در آستراخان روسیه برگزار می‌شود و با تجلیل از بهترین آثار رسانه‌ای مربوط به دریای خزر پایان می‌یابد.
مجموعا ۱۲۹ اثر از سوی رسانه‌نگاران کشورمان در سه بخش «معرفی کشورهای حوزه دریای خزر، انسان و دریا و خزر- سرزمین سلامتی»، به دبیرخانه این همایش ارسال شد که در نهایت مهدی آذری از رادیو گیلان؛ برنده جایزه بزرگ مسابقه «خزر بدون مرز»، نجمه جمشیدی از روزنامه قانون؛ حائز رتبه دوم در بخش «خزر – سرزمین سلامتی» و کلثوم فلاحی از پایگاه خبری مازند نومه حائز رتبه سوم در بخش «انسان و دریا» سه ایرانی برگزیده در این جشنواره بودند.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ ** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.