صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ترامپ در حال بررسی بازدید از نظامیان آمریکا در خارج از کشور است
ترامپ در حال بررسی بازدید از نظامیان آمریکا در خارج از کشور است

ترامپ در حال بررسی بازدید از نظامیان آمریکا در خارج از کشور است

واشنگتن پست گزارش داده، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال بالا گرفتن انتقادها از وی به سبب عدم بازدید از نظامیان این کشور در مناطق جنگی خارجی، اخیرا به مشاورانش گفته که در حال بررسی رفتن به چنین بازدیدهایی است.

ترامپ امضا بودجه نظامی آمریکا بازدید نظامی

به گزارش کسب و کار نیوز، بنا به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ در هفته‌های اخیر شروع به گفتن این موضوع به مشاورانش کرده که شاید لازم باشد چنین سفری انجام بگیرد. با این حال طبق این گزارش، برخی از این مشاوران گفته‌اند که هنوز برنامه ملموسی برای بازدید ترامپ از سربازان آمریکایی در عراق یا افغانستان تهیه نشده است.

در عین حال واشنگتن پست نوشته که بعید است ترامپ در تعطیلات عید شکرگذاری به دیدار سربازان برود و به جای این کار این تعطیلات را در اقامتگاه تفریحی خود در مارالاگو سپری خواهد کرد.

اخیرا انتقادها در میان مقام‌های نظامی آمریکا از این که ترامپ برای بازدید از سربازان آمریکایی در مناطق درگیری در خارج از آمریکا اقدام نکرده مطرح شد چرا که این رویه عمدتا یک سنت در میان روسای جمهور آمریکا بوده است.

ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت به این علت که تاکنون برنامه کاری “به طرزی باورنکردنی شلوغ” داشته تاکنون چنین بازدیدی نداشته اما بالاخره این کار را انجام خواهد داد.

ترامپ در این مصاحبه تصریح کرد: من برنامه کاری به طرزی باورنکردنی شلوغ داشته‌ام و در نهایت این کار را انجام خواهم داد.

واشنگتن پست گزارش کرد، ترامپ دلایلی نظیر نگرانی های امنیتی، پروازهای طولانی و مخالفتش با جنگ‌های عراق و افغانستان را به عنوان دلایل عدم انجام چنین بازدیدی ذکر کرده است.

یک مقام ارشد سابق کاخ سفید به واشنگتن پست گفت که ترامپ از این کار بیم دارد.

او خاطر نشان کرد: او هرگز علاقه‌ای به رفتن به چنین سفرهایی نداشته است. او از شرایط و این که شاید کسانی بخواهند او را بکشند، می‌ترسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴

به گزرش کسب و کار نیوز، این سازمان مستقر در پاریس در گزارش چشم‌انداز اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.