صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / بر هم زنندگان جلسات اختلافات را افزایش می‌دهند
بر هم زنندگان جلسات اختلافات را افزایش می‌دهند

امام جمعه موقت اصفهان:

بر هم زنندگان جلسات اختلافات را افزایش می‌دهند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبری الگوی انقلابی گری هستند، ایشان با همه گروه ها صحبت می‌کنند و این همان انقلابی بودن است.

محمد تقی رهبر

محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در  چهل سالکی انقلاب اسلامی در خصوص انقلابی گری و مولفه‌های آن، اظهار کرد: انقلابی داشته‌ایم که امروز ۴۰ ساله شده است، این انقلاب اهدافی از جمله خارج شدن بیگانه، از بین رفتن استبداد، از میان رفتن رژیم اسلام ستیز و جامعه ستیز و همچنین اسلامیت نظام و رهبری ولی فقیه داشته است.

وی با بیان اینکه باید پای آرمان‌های انقلاب بایستیم و ذره‌ای از مسیر اسلام منحرف نشویم، گفت: پیشرفت علمی، نگاه حاکمیت به آحاد ملت، پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی و استکبار ستیزی از دیگر اهدافی بوده است که نه تنها امام راحل(ره) بلکه مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره و تاکید دارند.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص موضوع گفت و گو و نه بر هم زدن نظم مستقر در جامعه و دانشگاه اظهار کرد: سیره ائمه هم گفت و گو بوده است. امام صادق(ع) با “ابن ابی العوجا” مناظره می‌کرده است و با او همواره گفت و گو داشته است این درحالی است که او فردی کافر بود.

رهبر تصریح کرد: به هم زدن، پرخاشگری از جانب هرکسی و هر گروهی رخ بدهد خطا است تا زمانی که گفت و گو وجود دارد این نوع حرکات خطا کردن به حساب می‌آید. اما یک سوال برای من مطرح است. اینکه چرا جریان‌های سیاسی کشور با یکدیگر گفت و گو نمی‌کنند و مسائل و مشکلات را رفع و رجوع نمی‌کنند؟

وی با اشاره به اینکه همه گروه‌ها در کشور باید بدانند که دشمن مشترک دارند و باید با آن مبارزه کنند نه با یکدیگر، تاکید کرد: آنهایی که به هم زدن جلسات را انجام داده‌اند و یا پرخاشگری کرده اند باید توجیه شوند حتی باید با مخالف خود درست رفتار کنیم چراکه انقلابی گری هنجارشکنانه بودن نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه برخورد تند و برهم زننده جلسات اختلافات را دامن می‌زند و این با وحدتی که مدام بر روی آن تاکید می‌شود اختلاف دارد، گفت: برهم زدن جلسات تندروی و جهالت است هرچند که شاید عده‌ای به عقیده خودشان کار خوب می‌کنند، اما باید بدانند اختلاف همان چیزی است که امروز دشمن می‌خواهد و در نزدیکی هفته وحدت همه آحاد جامعه اسلامی باید با یکدیگر و در کنار هم متحد باشند.

رهبر به سخن رهبری منبی بر اینکه “من انقلابی هستم” اشاره کرد و افزود: رهبری الگوی انقلابی گری هستند ایشان با همه گروه صحبت می‌کنند و این همان انقلابی بودن است. رهبر معظم هیچکسی را طرد نمی‌کنند بلکه ایشان معنای انقلابی را در دشمنی با دشمن واحد ما می‌دانند و نه با دوست، این انقلابی گری است؛ تندروی و جهالت انقلابی‌گری نیست و باید افرادی که چنین می‌کنند را راهنمایی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.