صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

دبیرکل و رئیس ستاد برنامه ریزی و اجرایی انجمن لوازم خانگی ایران در نشست خبری گفت

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

صاحبان صنایع و صد‌ها شرکت تولیدی ­لوازم خانگی داخلی و خارجی از یکم تا چهارم آذرماه با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، ­­ نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

دبیرکل و رئیس ستاد برنامه ریزی و اجرایی انجمن لوازم خانگی ایران در نشست خبری گفت:­ در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزارمی شود،­ ۳۱۲ شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تیتر ۲۰، حبیب الله انصاری گفت: از میان شرکت‌کنندگان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران، تعداد ۲۵۹ شرکت داخلی و ۵۳ شرکت ­خارجی هستند.

وی­ با بیان اینکه در کنار شرکت های داخلی،­ نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا نیز حضور دارند، افزود: امسال تلاش کردیم برای حمایت از کالای ایرانی، حضور شرکت ‌های داخلی را در نمایشگاه بیشتر توسعه دهیم.

انصاری افزود: در این نمایشگاه انواع یخچال، یخچال فریزر، فریزر، کولر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج، شومینه، سیلندر گاز، کباب پز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، پنکه، آسیاب، سرخ‌کن، چای‌ساز، ساعت، چرخ خیاطی، انواع ظروف چینی، بلور و کریستال، تفلون، نقره، ملامین، استیل، سرویس آشپزخانه، انواع لوازم صوتی و تصویری: تلویزیون، ضبط صوت، دی وی دی و آبسردکن، انواع سینک، هود، هواکش، سماور، تصفیه آب و قطعات مربوط به صنعت لوازم خانگی، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درادامه با بیان اینکه نمایشگاه امسال با شعار پنجره‌ای رو به جهان برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین قرار است در روزهای برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، سفرای کشورهای خارجی و چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یابند و با تولیدکنندگان لوازم خانگی کشورمان وارد مذاکره شوند.

وی معرفی توانمندی ‌های صنعت لوازم خانگی کشورمان به جامعه، ارائه نوآوری ‌ها و ابتکارات در چرخه تولید لوازم ‌خانگی، شناسایی نظرات مردم از محصولات ارائه شده براساس اصول مشتری مداری، توسعه بازار داخلی و صادرات،­ افزایش سطح تولید در صنعت لوازم خانگی، توسعه­­ارتباط بین تولید کنندگان محصولات نهایی و قطعه سازان، ترویج فرهنگ استفاده مردم از لوازم خانگی ملی، ایجاد فضایی برای تحقیق­­و ارزیابی صنعتگران، متخصصان ،کارشناسان و دانش پژوهان از صنعت لوازم خانگی و ایجاد زمینه مشارکت سرمایه گذاران خارجی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

در این نمایشگاه ۹ سالن تحت پوشش قرار دارد که یکی از سالن ها در اختیار مشارکت کنندگان خارجی است.

متراژ کل نمایشگاه تا اکنون ۲۲۵۱۴ متر مربع است که شامل ۷۱۴ مترمربع برای مشارکت کنندگان خارجی و ۲۱۸۰۰ مترمربع برای مشارکت کنندگان داخلی است
گفتنی است؛​ هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران از یکم تا چهارم­ آذرماه، هر روز­ از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.