صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / همکاری‎های مشترک شرکت بهینه‌سازی و مترو شیراز
همکاری‎های مشترک شرکت بهینه‌سازی و مترو شیراز
گسترش همکاری های مشترک شرکت بهینه سازی و مترو شیراز

با هدف اشاعه فرهنگ مصرف بهینه سوخت انجام شد

همکاری‎های مشترک شرکت بهینه‌سازی و مترو شیراز

نشست مشترک مدیران و کارشناسان شرکت بهینه‎سازی و سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز به‌منظور اجرایی شدن مفاد موافقت‎نامه طرح توسعه حمل‌ونقل مسافر با قطار شهری در شیراز و بررسی همکاری‎ها با هدف اشاعه فرهنگ مصرف بهینه سوخت روز یکشنبه در شیراز برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, در نشست روز یکشنبه (۲۷ آبان‌ماه) درباره اختصاص فضای ایستگاه‎های مترو و واگن‎های شهر شیراز به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه سوخت و تخصیص اعتبارات مورد نیاز مترو شیراز و دیگر کلانشهرها از محل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید بحث و بررسی شد.
به‎منظور امضای قراردادهای طرح توسعه حمل‌ونقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر که میان شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و شهرداری تهران و کلانشهرهای اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم در تاریخ یکم آبان‌ماه با حضور وزیر نفت به امضای محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و شهردار وفت تهران و ۸ کلانشهر رسید، فضای محیطی ایستگاه و واگن‎های مترو سراسر کشور به موضوع فرهنگ‌سازی در زمینه بهینه کردن مصرف انرژی اختصاص خواهد یافت.
براساس این گزارش، مطابق موافقت‎نامه امضا شده، مقرر شده است ۴۰ دستگاه واگن جدید در ۲ سال آینده به ناوگان قطار شهری شیراز اضافه شود و بازپرداخت سرمایه‌گذاری این طرح از محل طرح‎های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید پرداخت خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در نشست مشترک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.