صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نوریان: آرامش جامعه به رعایت شئونات تمامی خرده اقوام و فرهنگ‌ها بستگی دارد

با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای در رسانه‌ها

نوریان: آرامش جامعه به رعایت شئونات تمامی خرده اقوام و فرهنگ‌ها بستگی دارد

نماینده شهرکرد ضمن تاکید بر لزوم رعایت امانتداری و اخلاق حرفه‌ای در تمامی رسانه‌ها گفت که آرامش جامعه به رعایت شئونات تمامی خرده اقوام و فرهنگ‌ها بستگی دارد.

اردشیر نوریان

اردشیر نوریان در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری خلاف واقع به نقل از او درباره اقوام و قومیت‌ها گفت: با توجه به وجود اقوام مختلف در استان چهار محال بختیاری اعم از ترک زبان و لر زبان و بختیار و چهار محال همواره اعتقاد داشتم که آرامش جامعه بستگی به رعایت شئونات تمامی خرده اقوام و خرده فرهنگ‌ها دارد و تلاش کردم با این اعتقاد در دوران نمایندگی و سایر مسئولیت‌هایم رفتار کنم.

نماینده شهرکرد با تاکید بر این که وحدت و انسجام اجتماعی پیش زمینه و مفروض وحدت ملی است افزود: این موضوع منجر به اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود به همین دلیل هرگونه توهینی به مردم و اقشار مختلف جامعه راهکاری مذموم به شمار می‌آید؛ لذا اگر رسانه‌ای به این موضوعات دامن زند روند اشتباهی را در پیش گرفته؛ کما این که رسانه‌هایی که اخباری خلاف واقع از صحبت‌های بنده را منتشر کردند به دنبال اهداف خاص خود بودند.

نوریان افزود:‌ لزومی ندارد برای اطلاع رسانی و کار حرفه‌ای تیترهای جنجالی،‌ کذب و توام با شائبه و ابهام زده شود؛ یکی از رسالت‌های خبری اطلاع رسانی دقیق و شفاف است  که مسئولان هم باید در هر موقعیتی به سوالات پاسخگو باشند. لذا بهتر است فضای اخلاق مدارانه در اقدامات رسانه‌ای حاکم باشد؛ چون غیر از این تنها به بی اخلاقی در جامعه و ایجاد شائبه برای مردم دامن زده می‌شود که به صلاح کشور نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.