صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه‌های اجتماعی

راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه‌های اجتماعی

در شماره ۲۵۶ مجله بانک ملی ایران راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی و توسعه بانکداری غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت.

بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همچنین خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی و کارشکنی های دولت عراق موضوع دیگری بود که در این شماره از مجله به آن پرداخته شد.

گفت و گو با معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور و مدیر امور شعب تهران از بخش های مهم این شماره مجله بوده که فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین دورنمای تاثیر اپلیکیشن های بانکی در صنعت بانکداری، الفبای آموزش مفاهیم بانکی به کودکان، تاریخچه چاپ اسکناس در بانک ملی ایران و کیف پول موبایلی نیز موضوعات طرح شده در این شماره هستند. شماره ۲۵۶ مجله بانک ملی ایران در ۸۴ صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

همچنین مطالعه کنید:

پیش به سوی لس‌آنجلس/بلوبانک سامان، حامی ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۸

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرعامل بلو اشاره کرد که این مجموعه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.