صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / دیدار محمد بنا و غلامرضا محمدی با وزیر ورزش
دیدار محمد بنا و غلامرضا محمدی با وزیر ورزش

اعلام حمایت سلطانی‌فر از سرمربیان کشتی

دیدار محمد بنا و غلامرضا محمدی با وزیر ورزش

سرپرست فدراسیون کشتی به اتفاق غلامرضا محمدی و محمد بنا سرمربیان جدید تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی راهی وزارت ورزش شد و با وزیر ورزش دیدار و گفتگو کرد.

محمد بنا

به گزارش کسب و کار نیوز، حمید بنی‌تمیم پس از چند روز از بدست گرفتن سرپرستی فدراسیون کشتی دست به دو اقدام غیرمنتظره و خبرساز زد، جایی‌که ابتدا غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و سپس محمد بنا را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران انتخاب کرد.

اما پس از اینکه حمید بنی‌تمیم روز گذشته(یکشنبه) محمد بنا را در تصمیمی خبرساز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران انتخاب کرد به همراه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی راهی وزارت ورزش و جوانان شد تا با سلطانی‌فر وزیر ورزش دیدار داشته باشد.

وزیر ورزش در این دیدار ضمن اعلام حمایت از انتخاب این دو مربی، قول داد وزارت ورزش از هیچگونه کمکی برای کشتی آزاد و فرنگی ایران برای موفقیت در رویدادهای پیش رو با هدف کسب نتایج درخشان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ و مهمتر از آن المپیک ۲۰۲۰ دریغ نخواهد کرد.

دو سرمربی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز ضمن درخواست برای حمایت هر چه بیشتر وزارت ورزش از کشتی بر عزم خود برای تلاش در جهت موفقیت کشتی آزاد و فرنگی ایران گفتند.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی و محمد بنا قرار است تا رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰  هدایت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را در اختیار داشته باشند تا با داشتن وقت کافی بدنبال برنامه‌ریزی برای موفقیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران باشند و این موضوع نیز با تاکید و حمایت وزارت ورزش همراه بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.