چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / حفظ سرمایه موجود بر سرمایه‌گذاری جدید در کرمان اولویت دارد
حفظ سرمایه موجود بر سرمایه‌گذاری جدید در کرمان اولویت دارد

حفظ سرمایه موجود بر سرمایه‌گذاری جدید در کرمان اولویت دارد

جلسه بررسی برنامه های موفق مقابله با کرم خراط و برنامه های پیش رو، در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، جلسه بررسی برنامه های موفق مقابله با کرم خراط و برنامه های پیش رو، در محل سالن پیامبر اعظم استانداری با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ومعاونین سازمان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، فرماندهان بسیج سازندگی، فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی مناطق گردو خیز برگزار شد.
دکتر فدائی استاندار کرمان در این جلسه گفت: دو موضوع مهم افزایش درآمد سرانه مردم و اشتغال زائی را باید دنبال کرد و با الویت ترین کار حفظ سرمایه موجود است که حفظ درختان با این قدمت نیزیک الویت مهم است و مقابله با آفات که موجب خسارت به باغات می شود،نیز بایدانجام شود.
وی با بیان اینکه حفظ سرمایه موجود بر ایجاد و معرفی کار جدید مقدم است، افزود: همانطور که تامین آب شرب انسانها و دام ها مهم است، تامین آب مورد نیاز درختان نیز در الویت بعدی قرار دارد و لازم است جهت تامین نیاز آبی باغات برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
دکتر فدائی از همه کسانی که در طرح مبارزه با آفت کرم خراط همکاری کردند، تقدیر نمود و خاطر نشان کرد: این کار را با همین علاقه و قدرت ادامه دهید تا انشالله در آینده نزدیک در مبارزه با کلیه آفات به حد ایده­آل نزدیک شویم

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.