صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: از بازی تیمم لذت بردم/ هواداران دیدند که عذاب می‌کشیم
برانکو: از بازی تیمم لذت بردم/ هواداران دیدند که عذاب می‌کشیم

برانکو: از بازی تیمم لذت بردم/ هواداران دیدند که عذاب می‌کشیم

سرمربی کروات پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر پیکان به شدت ابراز خوشحالی کرد.

برانکو ایوانکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل پیکان با وجود شکست مقابل این تیم در نیمه نخست، در نشست خبری اظهار کرد: واقعا از بازی تیمم لذت بردم. خیلی راضی و خوشحال هستم. خودتان می‌دانید که بعد از مدتی استراحت، اولین بازی خیلی سخت است. اولین بازی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت است. نمی‌خواهم به همه وقایع قبل از این بازی اشاره کنم. واکنش بازیکنانم در نیمه دوم عالی بود. از صمیم قلب به آن‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها این بازی را شخصیت، انگیزه و قلبشان بردند.

وی افزود: با لیاقت و انگیزه بسیار فراوان بازی را بردیم. ما لیگ برتر را ادامه خواهیم داد. انتظار دارم بازیکنانم بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بیشتری داشته باشند. همه زحماتی که کشیدند را ادامه دهند. از هوادارانمان تشکر ویژه می‌کنم. دیدند که شرایطمان سخت است و عذاب می‌کشیم. ما عقب افتادیم اما کنار ما ماندند و به برد علاقه داشتند. این زیباترین بخش از داستان ماست که رضایت‌مندی و خوشحالی هواداران را فراهم کنیم. این هم یک دلیل و مدرک دیگر است که ما نیمکت قوی و منسجمی داریم. انتظارمان این است که در ادامه لیگ برتر در صدر جدول باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره صدور احکام بازی تیمش مقابل سایپا از سوی کمیته انضباطی گفت: مایل نیستم درباره این مسائل بحث کنم. دیروز هم در نشست خبری گفتم که بعد از ۲۰ روز این وضعیت ماست و در آستانه بازی این وقایع رخ می‌دهد. گفتم که باز هم قوی خواهیم بود و امروز هم مقابل پیکان نشان دادیم این طور است.

برانکو در واکنش به این که تیمش تحلیل خوبی در نیمه دوم داشت و در چند دقیقه به برد رسید، تاکید کرد: به همین خاطر خوشحالم و از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم لذت بردم. آن‌ها انرژی و شخصیت خود را نشان دادند. ما به تیم حریف فشار آوردیم. علی رغم این که پنج روز تمرین نکردیم و وقت کافی برای این بازی نداشتیم. منشا و رادوشوویچ دیروز برای اولین تمرین آمدند.

او یادآور شد: در نیمه نخست عدم اعتماد به نفس در تیم حاکم بود. با این وجود به برد رسیدیم. تمام تبریکم را نثار تیمم می‌کنم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.