صفحه اصلی / سرخط خبرها / بازدید از کنتور های برق مشترکین پر مصرف در شهرستان فهرج
بازدید از کنتور های برق مشترکین پر مصرف در شهرستان فهرج

بازدید از کنتور های برق مشترکین پر مصرف در شهرستان فهرج

جهت آزمایش و حصول اطمینان از دقت اندازه گیری کنتورهای برق مشترکین شهرستان فهرج که در زمستان سال گذشته قبض برق اين مشترکين با مبلغ بالا صادر شده بود مدير امور برق شهرستان فهرج به همراه کارشناسان مربوطه از کنتور مشترکان فوق بازدید و کنتورهای مشترکان را در حضور ایشان با دستگاه مرجع ازمایش نمودند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، صدیقی مدیر امور برق شهرستان فهرج در این خصوص بیان نمود: با توجه به صحت کارکرد کنتورهای ازمایش شده با استفاده از دستگاه مرجع، و پس از بررسی لوازم برقی مشترکان در خصوص مدیریت مصرف توصیه های کاربردی ارائه شد.
وی افزود: مشترکین محترم برق شهرستان فهرج می توانند درخواست بررسی صحت عملکرد کنتور برق با دستگاه تست مرجع را به امور برق فهرج ارائه داده و از صحت عملکرد کنتور برق خود اطمینان حاصل نمایند.
صدیقی همچنان خاطرنشان کرد: در بازدیدهای انجام شده میزان مصرف زیاد آبگرمکن های برقی، پمپ های اب و بخاریهای برقی به مشترکین به صورت عینی بر روی دستگاه مرجع نمایش داده شد و به ایشان توصیه شد با توجه به اینکه از ابتدای ابان ماه تا ابتدای اردیبهشت ماه تعرفه های برق شهرستان فهرج فاقد تخفیف می باشند، جهت جلوگیری از صدور قبض با مبالغ زیاد، لوازم پرمصرف به صورت کنترل شده و فقط در شرایط لازم مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.