صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / جشنواره ای برای تولید محتوای کودک در حوزه فناوری اطلاعات
جشنواره ای برای تولید محتوای کودک در حوزه فناوری اطلاعات

جشنواره ای برای تولید محتوای کودک در حوزه فناوری اطلاعات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ایجاد انگیزه در ایده پردازی برای تولید محتوای تصویری کودکان و نوجوانان، جشنواره ای با عنوان «کودک آنلاین» برگزار می کند.

به گزارش دوشنبه تارنمای شرکت ارتباطات سیار ایران، این جشنواره که با حمایت همراه اول برگزار می شود، رویداد‏ی برای گسترش و رصد ایده ‏هایی برای تولید محتوای تصویری (فیچر فیلم، سریال، مجموعه ‏های آموزشی و فیلم کوتاه) با تمرکز بر کارآفرینی به شمار می رود.
از دیگر اهداف جشنواره تجمیع و هدایت سرمایه ‏ها به سمت تولید در این حوزه با توجه به توان بازار محتوا، تسهیلگری و ایجاد زمینه برای استقرار کسب‏ و کارهای جدید محتوامحور در بخش کودک و نوجوان و ایجاد انگیزه در صنایع مجاور برای سرمایه‏ گذاری در تولید محتوای تصویری است.
معرفی بسترها و پلتفرم های موجود و در حال تاسیس به مخاطبان، جلب توجه افکار عمومی به شیوه‏ استفاده کودکان و نوجوانان از محتوا در فضای اینترنتی و ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گفت‏وگوی کارشناسان درباره استفاده‏ کودکان و نوجوانان از محتوای تصویری در فضای مجازی دیگر اهداف این رویداد است.
این جشنواره در ۲ بخش وب سری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.
علاقه مندان می توانند از بیست و هشتم آبان تا بیست و هفتم آذرماه از طریق تارنمای www.kudakonlinefest.ir در این جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.
بیست و پنجم دی ماه فهرست آثار و ایده های راه یافته به بخش مسابقه اعلام می شود.
زمان برگزاری جشنواره بهار ۱۳۹۸ است.
همراه اول سیمکارت «درسا» را برای کودکان و سیمکارت «انارستان» را برای دانش آموزان عرضه کرده است تا فضای مجازی امن را فراهم کند.

اقتصام*۶۹۸۴*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

سالانه ۹۴ هزار پروانه نوسازی صادر شد/رشد ۲برابری نوسازی بافت فرسوده

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق آمارهای مرکز آمار ایران، رشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.