صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / المان جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان رونمایی شد
المان جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان رونمایی شد

المان جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان رونمایی شد

المان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به مناسبت بیست و پنجمین سال برگزاری این جشنواره فراملی در شهر تاریخی همدان، با حضور کودکان و خانواده های همدانی و هنرمندانی از سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، روز دوشنبه در سالروز ۲۵ سالگی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران المان جشنواره تئاتر کودک در تالار فجر همدان رونمایی شد.
رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این آیین باشکوه گفت: جشنواره تئاتر کودک برای نخستین بار در تالار فجر آغاز شد و به همین دلیل المان جشنواره در این مکان نصب شده است.
علیرضا درویش نژاد یادآوری کرد: جشنواره تئاتر کودک کوله باری از اندوخته های ارزشمند و خاطره های شیرین برای مردم همدان دارد و با ساخت المان یاد جشنواره در ذهن همدانی ها ماندگار می شود.
وی اضافه کرد: این المان از یک ماسک تئاتر در وسط و شکوفه و گل های روئیده در اطراف آن تشکیل شده و به خوبی نماد تئاتر کودک را نشان می دهد.
رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: طرح ماسک تئاتر بر اساس قدیمی ترین ماسک تئاتر کشف شده از حفاری های منطقه لرستان منسوب به دوره هخامنشی اقتباس شده است.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: این طرح به رنگ طلایی و نشانه آفتاب و درخشندگی برپایه ای از جنس سفال و به رنگ فیروزه ای که نمایانگر هنر سفالگری همدان است، با مشارک شهرداری همدان ساخته شد.
۷۵۲۷**۲۰۹۰

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.