صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / یک گروه نمایشی بلیط های خود را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه داد
یک گروه نمایشی بلیط های خود را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه داد

یک گروه نمایشی بلیط های خود را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه داد

گروه اجرایی نمایش «جادوی پاهای من» به مناسبت برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان، اجرای پنجشنبه 1 آذر و جمعه 2 آذر ماه خود را با تخفیف بیست درصدی به خانواده ها برگزار می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط‌عمومی گروه تئاتر صلح، «جادوی پاهای من» نوشته زهرا شایان فر و با کارگردانی مشترک زهرا شایان فر و سیاوش قلعه‌وردی در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو بر صحنه است.
مخاطبان این نمایشمی‌توانند با مراجعه به گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو یا سایت فروش بلیت «جادوی پاهای من» ایران کنسرت خرید اینترنتی بلیت را انجام دهند این برنامه برای تمام رده های سنی و ورود کودکان بلامانع است.
«جادوی پاهای من» داستان دختربچه‌ای با ذهن پرسشگر است که هر مسئله ساده برایش معمایی پیچیده می‌شود. او با همراهی تماشاگران در یک ماجرای پلیسی به حل معما می‌پردازد.
این نمایش کودک و نوجوان تازه‌ترین اثر گروه تئاتر صلح است. شهرام نیک‌کار، فرهاد شکرالله‌‌زاده، منیر چراغی، فاطمه رستمی، سهند آدم‌‌عارف، امیر شیخ‌‌زاده، فرزانه کاظمی، خورشید شایان فر، خرداد شایان فر، سدنا محبی و آرمان کارخانه، گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند و مهرنوش نرسی به‌عنوان مشاور روانشناسی کودک گروه را همراهی می‌کند.
فراهنگ ** ۷۵۶۱ **۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.