به گزارش کسب و کار نیوز، “علی افتخاری” با حضور در چهارمین نمایشگاه مطبوعات کرمان گفت: شرکت توزیع نیروی برق نقشه راه خود را براساس اهداف استراتژیک طرحریزی و تدوین کرده است.
وی کاهش مراجعات حضوری مردم را یکی از اهداف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان دانست و بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا افق سال ۱۴۰۴ حضور مردم در شرکت برق به ۵ درصد برسد و خوشبختانه استان کرمان از برنامه زمانبندی جلوتر است، بهگونهای که همه خدمات در مجموعه مشترکین در بخش مربوط به خدمات پس از فروش که شامل ۲۴ خدمت میباشد، توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام میشود و دیگر نیازی به حضور افراد در شرکتکرمانبرق نیست.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ادامه داد: شهروندان همه فعالیتهایی که پس دریافت انشعاب برق احتمال دارد به آن نیاز پیدا کنند که شامل؛ تغییر نام، دریافت قبض المثنی، صدور قبض تسویه حساب و … میتوانند از طریق دفاتر پیشخوان انجام دهند.
وی با بیان این مطلب که حدود۳۵ دفتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق شمال استان برای ارایه خدمت به مردم هستند، تصریح کرد: برخی از این خدمات در ساعات بعدازظهر نیز در دفاتر پیشخوان به مردم ارایه میشود، ضمن آنکه با آموزشهای لازمی که به دفاتر پیشخوان دولت دادهایم کیفیت ارایه خدمت به مردم کاهش پیدا نخواهد کرد.
افتخاری به فروش انشعاب برق اشاره کرد و افزود: سالانه حدود ۲۵ هزار نفر برای خریدانشعاب برق به شرکت توزیع برق شمال استان مراجعه میکنند که تعداد زیادی نیست، اما مراجعه کنندگان خدمات پس از فروش بسیار زیاد هستند که برونسپاری شده است.
وی از برونسپاری فروش انشعاب برق تا آذرماه در شمال استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر فروش انشعاب برق در زرند برونسپاری شده است و تا آذرماه در شهر کرمان سایر شهرهای شمال استان کرمان این خدمت نیز برونسپاری خواهد شد.
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان عنوان کرد: نرم افزارهایی نیز طراحی شده که مردم می توانند از طریق گوشی همراه خود بسیاری از خدمات مانند؛ مشاهده قبض، چاپ قبض برق، پرداخت صورت حساب و … انجام دهند. لازم به ذکر است، اپلیکیشن فوق که در آدرس سایت شرکت به نشانی www.nked.co.ir قرار دارد، دو سویه است و مردم نیز از طریق آن میتوانند با ما در ارتباط باشند و انتقادات و قرائتهای مربوط به کنتور خود را برای ما ا رسال نمایند.