چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / شورای فنی بوکس تصمیم می‌گیرد، رئیس کار خودش را می‌کند!

شورای فنی بوکس تصمیم می‌گیرد، رئیس کار خودش را می‌کند!

با وجود تشکیل شورای فنی در فدراسیون بوکس، اما بیشتر تصمیمات را رئیس فدراسیون راسا می‌گیرد و شورای فنی تقریبا هیچ کاره است.

مسابقات بوکس در آبادان

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: قهر نکرده‌ام اما به نظرم شرایط برای همکاری با فدراسیون بوکس فراهم نیست، بهتر است اندکی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تا شاهد پیشرفت بوکس باشیم.

یکی دیگر از خبرهای خوبی که انتشار آن باعث خوشحالی اهالی بوکس شد، تصمیم شورای فنی برای آوردن مربی خارجی ازبک یا قزاق جهت کار در رده‌های پایه این رشته بود، تصمیمی که طبق گفته‌ها بار دیگر با دخالت رئیس فدراسیون دست خوش تغییرات شد. در حالی که طبق گفته اعضای شورای فنی اصلی‌ترین و گزینه نهایی برای مربیگری تیم‌های پایه بوکس مربی ازبک بود، چند روز بعد رئیس فدراسیون از انتخاب شدن مربی کوبایی برای سرمربیگری رده‌های پایه خبر داد!

طبق صحبت‌های شخص حسین ثوری اصلی‌ترین هدف از تشکیل این کار گروه تصمیم گیری در خصوص مسائل فنی بوکس است اما با وجود مسائل فوق،‌ باید دید تصمیمات شورای فنی چه زمانی عملی خواهد شد! اگر قرار بود حرف آخر را رئیس فدراسیون بزند پس نقش این شورا در تصمیمات فنی برای بوکس کشور چیست؟ به نظر می‌رسد این جمله معروف در ورزش ایران که “کمیته فنی یعنی کشک”، دارد در مورد شورای فنی بوکس نیز رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.