صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / زرآبادی: بخشنامه‌ها شدت و تلخی تحریم‌ها را بیشتر کرده است
زرآبادی: بخشنامه‌ها شدت و تلخی تحریم‌ها را بیشتر کرده است

زرآبادی: بخشنامه‌ها شدت و تلخی تحریم‌ها را بیشتر کرده است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های شتاب زده دستگاه‌های اجرایی جلوی رشد اقتصادی را گرفته و شدت تحریم‌ها را بیشتر کرده است.

حمیده زرآبادی

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به راه‌حل‌های فائق آمدن بر شرایط تحریم، گفت: اگر مسؤولان برای قوانین، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های غیرکارشناسی و شتاب زده فکری نکنند تلخی و شدت تحریم‌های غرب برای مردم و تولیدکنندگان بیشتر  می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: احساس اتحاد و وحدت باید از همه دستگاه‌های اجرایی کشور شنیده شود و تا زمانی که این اتفاق در داخل حاکمیت نیفتد نمی‌توان شاهد انسجام و همبستگی به ویژه در انعکاس بین‌المللی آن باشیم. اهمیت شرایط تحریم ایجاب می‌کند اختلاف نظرها کنار گذاشته شود و یک صدا حول منافع و مصالح ملی در کنار هم به خروج ایران از نابسامانی‌ها باشیم.

وی در عین حال حمایت از تولید و صنعت در شرایط تحریم را ضروری دانست و افزود: برای خروج از وضعیت سخت تحریم و ثبات در بازار کسب و پیشه باید دستگاه‌های اجرایی به سطحی از بلوغ مدیریتی برسند تا به جای مشکل‌تراشی برای فعالان این عرصه در کنار آنان، موانع اجرایی، قانونی و نظارتی را از پیش پای آنان بردارند.

به گفته نماینده مردم قزوین در مجلس، ناپایداری قوانین و بخشنامه‌های اجرایی و نظارتی بر پیچیدگی‌ها و بروکراسی اقتصادی افزوده است.

زرآبادی افزود: بخشنامه‌ها و دستورالعملهای شتاب زده جلوی رشد اقتصادی را گرفته و بر شدت تحریم‌ها افزوده است. اگر برای این چالش بزرگ فکری اساسی نشود، اثرگذاری تحریم‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.