صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / آمریکایی‌ها دشمنان اصلی کردها در طول تاریخ بوده‌اند

نماینده سقز و بانه:

آمریکایی‌ها دشمنان اصلی کردها در طول تاریخ بوده‌اند

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس گفت: برخی ها تصورشان این است که آمریکا حامی کردها است اما کاملا برعکس است و آمریکایی ها دشمن اصلی کوردها بودند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن بیگلری در نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرجا که به سخنان مقام معظم رهبری گوش دادیم ضرر نکردیم و هرجا که به فرمایشات ایشان کم توجهی شد ضرر آن را مشاهده کردیم.

 وی افزود: برخی ها تصورشان این است که آمریکا حامی کردها است اما کاملا برعکس است و آمریکایی ها دشمن اصلی کوردها بودند و تاریخ گواهی این ادعاست و نسل های بعد از ما هم حلبچه خونین، بمباران شیمیایی سردشت، ایزدی ها، داعش و … را فراموش نخواهند کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کردها همیشه اولین قربانی ترورها بوده اند و بزرگانی همچون ماموستا برهان الدین عالی و ماموستا شیخ الاسلام و فرمانداران شجاع زیادی از جمله این قربانیان هستند.

وی تاکید کرد: ما کردها حمایت و ترحم آمریکایی ها را نمی خواهیم بلکه، ما نیازمند توجه و عنایت مقام معظم رهبری هستیم که همیشه شامل حالمان شده است و مدال پر افتخار فرهنگی را به کردستانی ها داده اند و فرمودند کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است.

بیگلری در پایان یادآور شد: ما تکالیفی داریم و به نظر بنده باید کاری کنیم که کردستان ایران مرجعی برای کردهای جهان با محوریت و رهبریت مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.