صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / قاسمپور طلسم شکنی کرد و به فینال رسید/صادقی به رده‌بندی رفت

قاسمپور طلسم شکنی کرد و به فینال رسید/صادقی به رده‌بندی رفت

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفی از مغولستان طلسم شکنی کرد و نخستین فینالیست کشتی ایران در رقابت‌های جهانی 2018 نام گرفت.

بالینت کورپاسی کشتی فرنگی

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بخارست رومانی،ایمان صادقی نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر سین فائوز از آمریکا ۲ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

صادقی پیش از این در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم نیز برابر  ارطغرل قهوه چی از ترکیه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.وی در این مرحله نیز با برتری ۵ بر ۳ مقابل جئورجیو پیلیدیس از یونان راهی نیه نهایی شد.

اما کامران قاسم پور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل گانباتار از مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید تا طلسم نرسیدن کشتی‌گیران ایران در رقابت های جهانی بزرگسالان و امیدها را بشکند و اولین فینالیست ایران در دیدار فینال نام بگیرد.

قاسمپور پیش از این در دور اول استراحت کرد و در دور دوم  لارس چافلی از آلمان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد. او در دور سوم نیز مقابل عارف اوزن از ترکیه  قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در ادامه این رقابت ها حسین شهبازی نیز در وزن ۹۲ کیلوگرم تا دقایقی دیگر برای رسیدن به فینال مبارزه می‌کند.همچنین نوید زنگنه در وزن ۷۴ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.