صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / ضرورت احداث آزادراه «شهرکرد – اهواز» با جذب سرمایه‌گذار
ضرورت احداث آزادراه «شهرکرد – اهواز» با جذب سرمایه‌گذار

ضرورت احداث آزادراه «شهرکرد – اهواز» با جذب سرمایه‌گذار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: اگر بتوان با جذب سرمایه‌گذار آزادراهی که مرکز استان را به مرکز خوزستان اتصال کند احداث کرد، قطعاً این اقدام برای استان بسیار مطلوب خواهد بود و بسیاری از مشکلات استانی برطرف خواهد شد.

ازادراه

به گزارش کسب و کار نیوز، «الله‌کرم نصیری» ۲۶ آبان‌ماه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: مهم‌ترین زیرساخت در بحث گردشگری، احداث جاده است که چهارمحال و بختیاری در میان دو قطب صنعتی کشور واقع شده و باید وضعیت استان از حیث اشتغال و دیگر موارد بهتر باشد.

وی با اشاره به این‌که باید بر روی جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌ها تلاش جدی صورت گیرد، تصریح کرد: اگر بتوان با جذب سرمایه‌گذار آزادراهی که مرکز استان را به مرکز خوزستان اتصال کند احداث کرد، این اقدام برای استان بسیار مطلوب خواهد بود و بسیاری از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

نصیری در خصوص سند جامع گردشگری استان، تصریح کرد: برخی مباحث لازم است توسط دستگاه اجرایی برطرف شود و در این زمینه کمیته‌ای برای اجرای مصوبات تشکیل شود تا بر روند اجرای آن‌ها نظارت‌ها صورت گیرد، همچنین بسیاری از مسائلی که در استان وجود دارد در سطح دستگاه‌های اجرایی قابل برطرف کردن است.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: از وظایف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برطرف کردن مشکلات است که باید برخی مسائل به شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سطح کلان ارسال شوند و با مطرح شدن در آن جلسات مسائل تعیین تکلیف شوند.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یادآور شد: حدود ۳۰ بسته سرمایه‌گذاری در خصوص طرح‌های نیازمند سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد که بنا به عللی با مشکلاتی مواجه شده‌ و برطرف نشده‌اند.

در این جلسه مشکل پنج مجموعه گردشگری استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.