صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / جابجایی نزدیک به ۷ میلیون مسافر از راه‌آهن تهران در ۷ ماه
جابجایی نزدیک به ۷ میلیون مسافر از راه‌آهن تهران در ۷ ماه

جابجایی نزدیک به ۷ میلیون مسافر از راه‌آهن تهران در ۷ ماه

مدیرکل راه آهن تهران گفت: از آغاز سال تا پایان مهرماه بیش از 6 میلیون و 923 هزار مسافر در ایستگاه‌ مسافری راه آهن تهران جابجا شدند.

به گزارش شنبه تارنمای راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «عابدین هادی نژاد» افزود: در این مدت بیش از سه میلیون و ۴۶۴ هزار مسافر به ایستگاه‌ مسافری راه آهن تهران وارد شدند و آمار خروجی نیز بیش از سه میلیون و ۴۵۸ هزار نفر بود.
وی بیان کرد: در هفت ماه امسال ۴۲ هزار و ۶۴۰ رام قطار از ایستگاه راه آهن تهران تردد کردند که ۲۱ هزار و ۳۳۷ رام قطار اعزامی و ۲۱ هزار و ۳۰۳ رام قطار وارد شده به ایستگاه راه آهن تهران بود.
به گفته وی، در محور خراسان روزانه ۱۱ رام قطار محلی، در محور جنوب ۲۱ رام و در محور قزوین هشت رام قطار ریل باس از ایستگاه تهران به شهرهای اطراف تهران اعزام می‌شود.
مدیرکل راه آهن تهران افزود: برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسیر ریلی و طبیعت شمال نیز هر هفته قطارهای گردشگری (صبح های پنجشنبه و جمعه) از ایستگاه تهران به مقصد سوادکوه و شیرگاه مسافران را جا‌بجا می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز، سالیانه به طور متوسط ۳۰ میلیون مسافر توسط شبکه ریلی کشور جابجا می شوند که بیشتر آنان در مسیر تهران – مشهد و برعکس است.

اقتصام*۱۱۰۸*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان می شود/افزایش عرضه در بازار مسکن و زمین

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌توانند برای دریافت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.