سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / تمدید ثبت نام در مدرسه زمستانی دانش افزایی زبان فارسی
تمدید ثبت نام در مدرسه زمستانی دانش افزایی زبان فارسی

تمدید ثبت نام در مدرسه زمستانی دانش افزایی زبان فارسی

مهلت ثبت نام در هشتاد و ششمین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی با عنوان «نخستین مدرسه زمستانی دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی» تمدید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز از بنیاد سعدی، مهلت ثبت نام در این مدرسه زمستانی تا ۲۰ آذر ماه تمدید شده است و دوره از ۲۲ دی ماه شروع خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.
این دوره که ۸۰ ساعت آموزش زبان فارسی را در بر می­ گیرد، برای دانشجویان خارجی زبان و ادبیات فارسی و همه علاقه مندان به یادگیری این زبان در داخل و خارج از کشور ایران و بدون شرط سنی است و افرادی که در سالهای گذشته و امسال نیز در دوره های بنیاد سعدی شرکت کرده اند، می توانند برای تقویت زبان فارسی خود، مجددا ثبت نام کنند.
شرکت کنندگان در این دوره مهارتهای نوشتن، خواندن، شنیدن و گفت و گوی فارسی خود را تقویت می کنند و شرکت کنندگان سطح های بالاتر نیز علاوه بر آن، دوره عالی آشنایی با ادبیات فارسی را فرا می گیرند.
برنامه های گردشگری و بازدید از امکان تاریخی، فرهنگی و مدرن شهر تهران همچون بازدید از برج آزادی، کاخ موزه گلستان، بازار تهران، بازار تجریش، برج میلاد، پل طبیعت و پارک آب و آتش، باغ کتاب و همچنین سفر به یکی از شهرهای تاریخی ایران همچون اصفهان، از جمله برنامه های دیگری است که برای این دوره آموزشی در نظر گرفته شده است تا فارسی آموزان در کنار آموزش زبان در کلاسها، با حضور در محیط های مختلف، ضمن آشنایی بیشتر با ایران امروزی بتوانند با صحبت کردن به زبان فارسی و ارتباط با مردم، دانش زبانی خود را ارتقا دهند.
هزینه شرکت در این دوره ۶۰۰ یورو است که شامل هزینه های «کلاس های آموزشی»، «اسکان و صبحانه»، «پذیرایی ناهار و شام» ، «بازدید و گردشگری»، «کتابها»، «بیمه» و «گواهینامه پایان دوره» می شود.
علاقه مندان به حضور در این دوره، «به غیر از هزینه کلاس های آموزشی و بیمه»، می توانند دیگر هزینه ها را در صورت عدم نیاز، حذف کنند که مبلغ آن از کل ۶۰۰ یورو کسر خواهد شد.
دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق مراجعه به سایت اینترنتی sflc.ir امکانپذیر است.
فراهنگ **۱۰۸۵** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.