صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / تسهیل ورود کارآفرینان به حوزه سلول‌های بنیادی

دبیر اجرایی سومین رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد

تسهیل ورود کارآفرینان به حوزه سلول‌های بنیادی

با برگزاری رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، ورود کارآفرینان به این عرصه تسهیل می‌شود.

سروش شکرچیان دبیر اجرایی سومین رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: این رویداد با سخنرانی‌های کلیدی توسط مدیران و کارآفرینان موفق همراه است. از جمله موضوعات این سخنرانی‌ها می‌توان به سخنرانی در «نحوه ایده پردازی»، «ضرورت بوم کسب و کار و نحوه تکمیل آن» و «روش‌های تأمین مالی استارت آپ ها» اشاره کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ادامه شکرچیان افزود: پس از معرفی ایده‌ها و رأی دهی توسط شرکت‌کنندگان، تیم سازی انجام می‌گیرد، سپس کار تیمی با همراهی منتورها حرفه‌ای جهت پرورش ایده‌ها آغاز می‌شود. پس از اتمام سه روز کار تیمی، ارائه نهایی در حضور داوران رویداد صورت می‌گیرد. درنهایت به سه تیم اول برگزیده به ترتیب، جوایز نقدی به ارزش پنج، سه و دو میلیون تومان اختصاص می‌یابد.
دبیر اجرایی سومین رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حضور پنل سرمایه‌گذار در این رویداد خبر داد و افزود: پس از ارائه نهایی ایده‌ها توسط تیم‌ها، در صورت تمایل و پذیرش ایده‌ها توسط پنل سرمایه‌گذار، تفاهم‌نامه عدم افشا میان ایده پرداز و پنل سرمایه‌گذار، منعقد می‌شود.
شکرچیان همچنین از برگزاری پیش رویداد مجازی در این رابطه خبر داد که از هم‌اکنون در شبکه‌های مجازی برنامه قابل‌دسترس است. در این پیش رویداد، مخاطبین با نحوه «ایده پردازی» و روند کلی «رویداد سه روزه» آشنا می‌شوند.
سومین رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و با همکاری مرکز مپسا، در تاریخ ۴ تا ۶ آذرماه در تهران برگزار می‌شود. کادر اجرایی رویداد نیز تعدادی از دانشجویان پویا و علاقه‌مند به این حوزه است که برنامه‌ریزی و اجرای پیش رویداد مجازی و رویداد سه روزه را به طور کامل انجام می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.