صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / برگزاری جشنواره های فرهنگی ابزار مقابله با دشمن هستند
برگزاری جشنواره های فرهنگی ابزار مقابله با دشمن هستند

برگزاری جشنواره های فرهنگی ابزار مقابله با دشمن هستند

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در شرایط کنونی که دشمن بجای جنگ سخت به جنگ نرم و تخریب جوانان و گرفتن روحیه شجاعت و شهادت طلبی از انان برآمده جشنواره های فرهنگی بهترین ابزار مقابله با توطئه بدخواهان این مرز و بوم است .

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر دریادار تورج حسنی مقدم روز شنبه در آیین افتتاح نهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی نیروی دریایی ارتش در سیرجان افزود : ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت از اهداف مهم برگزاری چنین جشنواره ای است .
وی بیان کرد: درسی که قرآن به ما می دهد مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است و ما باید به اهمیت تقوا و ارزشهای دینی توجه کنیم و برنامه های فرهنگی ما هم در این مسیر باشد.
جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: توجه به اهمیت تقوا و ارزشهای دینی سرلوحه کار همه نیروهای ما خواهد بود و مبادا در جشنواره نماز اول وقت یا فرائض دینی کمرنگ شود و جوان در مجموعه ما به این ارزشها واقف است.
وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره سرود دراین جشنواره فرهنگی اظهار داشت: اصل حماسی و عاشورایی بودن مضمون سرودها اولویت دارد و باید در این جشنواره سرود هم یاد آور مقاومت و شجاعت باشد و برنامه این است که ما در نیروی دریایی یک گروه یا حتی گردان سرور حماسی هم نیاز داریم که باید محقق شود.
امیر دریادار حسنی مقدم گفت: در نهمین جشنواره فرهنگی، هنری و قرانی نیروی دریایی ارتش تمامی مناطق، مراکز و پایگاههای دریایی حضور دارند.
وی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر در رشته های قرآنی حفظ و قرائت، مفاهیم و اذان، سرود و رشته های ورزشی کشتی، مینی فوتبال چمن، دارت، دو صحرانوردی، تیر اندازی با طپانچه، شنا ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز ، طناب کشی طی مدت ۶ روز به رقابت می پردازند.
جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: نفرات برتر برای رقابت در مسابقات فرهنگی ، ورزشی و قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده خواهند شد.
نهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ادامه دارد.
شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
۷۴۳۵/ ۵۰۵۴

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.