صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عربستان به نیابت از آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است
عربستان به نیابت از آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است

نقوی‌حسینی:

عربستان به نیابت از آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در ایران تلاش می‌کند.

نقوی حسینی

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گزارش نیویورک تایمز درباره تلاش مقامات سعودی برای ترور برخی مقامات ایرانی و بر هم زدن ثبات اقتصادی در کشورمان گفت: یکی از اهداف آمریکایی‌ها ناامن‌سازی داخلی در کشور ما است تا شرایط و امنیت در زندگی مردم را بر هم زنند. آن‌ها می‌دانند که حفظ امنیت کامل در کشور از افتخارات جمهوری اسلامی است، لذا می‌خواهند این امنیت را با تحرکات و اقدامات ضد امنیتی دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها برای رسیدن به این هدف از هر ابزاری استفاده می‌کنند،‌ زمانی گروه‌های تروریستی همچون القاعده،‌ ریگی و داعش و زمانی دیگر از عوامل رژیم صهیونیستی وموساد استفاده کردند و امروز این نقش را عربستان سعودی بر عهده گرفته است. عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا ناامنی در کشورمان ایجاد کنند، البته که یک سال گذشته هم یکی از مقامات عربستانی اعلام کرد که به دنبال ایجاد ناامنی در داخل ایران هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در ماه‌های اخیر یکسری تحرکات ضد امنیتی را شاهد بودیم،‌ گفت: برای انجام این تحرکات حتی از اراذل و اوباش استفاده کردند، افراد در خیابان با موتور راه افتاده و از قمه و سلاح سرد استفاده کرده و حتی ماشین‌های مردم را تخریب می‌کردند،‌همه این کارها را انجام می‌دادند تا در امنیت اجتماعی و امنیت مردم اخلال ایجاد کنند. همه این رفتارها برای ایجاد جو ناامنی در کشور بود تا ذهنیت مردم را نسبت به وجود امنیت تحریک کنند.

نقوی‌حسینی افزود: با توجه به این تحرکات ضد امنیتی لازم است دستگاه‌های مربوطه تمرکز لازم را داشته باشند و گروه‌هایی که حرکاتی بر خلاف امنیت کشور انجام می‌دهند را مدنظر قرار دهند. دستگاه دیپلماسی هم از طریق نهادهای بین‌المللی و مراجع قضایی اعتراضات لازم را نسبت به این تحرکات اعلام کنند،‌ چون این اقدامات دخالت در امور کشورمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.