صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی‌ماند
سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی‌ماند

سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی‌ماند

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی‌تدبیری و شعارزدگی به سر می‌برند. تیم آذرخش را به امان خدا سپرده‌اند و هر روز وعده صد من یک غاز می‌دهند و ما را رو در روی تماشاگر قرار می‌دهند.

‌عباس روزپیکر

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس روزپیکر پس از دیدار تیمش با اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: اگر لب به سخن بگشایم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان استان نمی‌ماند از آقای احمدی مالک باشگاه می‌خواهم حقایق سه روز قبل را برای مردم فهیم و هواداران پرشور آذرخش روشن کنند که چگونه و با چه خفت و خواری راهی این سفر شدیم، مرد باشید و به مردم صریح و روشن‌ بیان کنید و کادرفنی را رو درروی مردم قرار ندهید.

او درباره عملکرد تیم داوری افزود: گلایه‌ای از تیم داوری این دیدار دارم چون با وجود این که ۴:۳۰ دقیقه از بازی مانده بود ولی به ۳:۴۰ تقلیل پیدا کرد و یک دقیقه از وقت بازی گرفته نشد. در یک دقیقه نتایج در فوتسال تغییر پیدا می‌کند. شبانه‌روز تلاش می‌کنیم و با یک تصمیم نادرست نتیجه بازی جور دیگری رقم می‌خورد جای تأسف دارد.

روزپیکر ادامه داد: از هواداران پرشور آذرخش بندرعباس بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم، در استان هرمزگان فقط کسی که دلش به حال تیم آذرخش می‌سوزد فقط هواداران هستند و بس، مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی‌تدبیری و شعارزدگی به سر می‌برند. تیم آذرخش را به امان خدا سپرده‌اند هرروز وعده صد من یک غاز می‌دهند و ما را رو درروی تماشاگر قرار می‌دهند، مالک باشگاه آقای احمدی جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد و در قبال این تیم پاسخگو نیست چه رسد به مسوولان دیگر، این باخت تقدیم به آقای احمدی و مسوولان استان هرمزگان!

وی تصریح کرد: دو بازیکن اصلی و کلیدی‌مان، “مصطفی طیبی و بهروز جعفری” را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و با جوانان خود در این دیدار حضور یافتیم و تاکتیک‌ها و برنامه‌های مدنظر ما در مقابل اهورا به اجرا نرسید و نتیجه در خور شأن نام آذرخش کسب نکردیم.

روزپیکر در پایان از هواداران پرشور اهورا بهبهان که فقط تیم خود را تشویق کردند و جو خاصی در این دیدار خلق کرده بودند تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.