صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / اهالی رسانه محل برگزاری جشنواره فیلم فجر را قضاوت می‌کنند
اهالی رسانه محل برگزاری جشنواره فیلم فجر را قضاوت می‌کنند

اهالی رسانه محل برگزاری جشنواره فیلم فجر را قضاوت می‌کنند

وضعیت سینمای رسانه‌ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در قالب یک نظرسنجی از اهالی رسانه بررسی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره بررسی وضعیت سینما رسانه در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: با توجه به بازخوردهایی که از برپایی جشنواره سی و ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت داشتیم که همچنان هم ادامه دارد تصمیم گرفتیم در قالب پرسشنامه‌ای به جزئیات سینمای رسانه‌ها در دوره گذشته بپردازیم.
وی افزود: فرم نظرسنجی با ۲۳ سوال آماده شده و لینک آن از طریق سامانه جشنواره برای همه حاضران در سینمای رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، عوامل فنی، تهیه کنندگان و کارگردانان آثار حاضر در جشنواره ارسال می‌شود.
مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه این نظرسنجی از روز گذشته آغاز شده است، خاطرنشات کرد: در همین روز اول با مشارکت اهالی محترم رسانه بیش از ۴۰۰ نفر پرسشنامه را تکمیل کردند و امیدواریم مجموع این نظرات منجر به اتفاق بهتری برای دوره پیش رو شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، جشنواره فیلم فجر بعد از اینکه چندین سال پیاپی به میزبانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، سال گذشته و سی و ششمین دوره آن به پردیس ملت رفت. اتفاقی که با انتقادهایی از سوی اهالی رسانه مواجه شد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز مانند ادوار گذشته در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد اما فعلا محل دقیق اهالی رسانه و کاخ جشنواره مشخص نشده است.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.