صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نانواکناری: آمریکا پشت پرده اقدامات عربستان برای ایجاد ناامنی در ایران است
نانواکناری: آمریکا پشت پرده اقدامات عربستان برای ایجاد ناامنی در ایران است

نانواکناری: آمریکا پشت پرده اقدامات عربستان برای ایجاد ناامنی در ایران است

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که پشت پرده اقدامات عربستان برای ایجاد ناامنی در ایران،‌ آمریکاست؛ کما اینکه اتحاد نامیمون بین آمریکا، ‌صهیونیست‌ها و عربستان نیز وجود دارد.

ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

ولی‌الله نانواکناری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گزارش نیویورک تایمز درباره تلاش مقامات سعودی برای ترور برخی مقامات ایرانی و بر هم زدن ثبات اقتصادی در کشورمان گفت: حکومت سعودی، حکومتی مزدور و وابسته به آمریکاست که ادعای آقایی بر اعراب را دارد تا بتواند به عنوان ژاندارم منطقه بر عرب‌ها حکمرانی کند.

وی افزود: در چنین شرایطی شاهد نفوذ انقلاب ایران از جهات فکری برای مردم جهان اسلام هستیم که این باعث شده آن‌ها تلاش کنند که انقلاب ایران را با حرکت‌های مزدورانه خود تحت‌الشعاع قرار دهند، ‌لذا دست به اقداماتی برای خنثی کردن حرکت انقلاب و بهره‌برداری از آن می‌زنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پشت پرده اقدامات عربستان برای ایجاد ناامنی در ایران، آمریکا است، گفت: اتحاد نامیمونی بین آمریکا،‌ صهیونیست‌ها و عربستان وجود دارد که باج دادن محمد بن سلمان به آمریکا بیانگر این واقعیت است.

نانواکناری در پایان تاکید کرد: ما در شرایطی قرار داریم که استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی در عرصه‌های مختلف در کشورمان تلاش می‌کنند. آن‌ها به دنبال عملیات روانی و جنگ اقتصادی از روش‌های مختلف حتی ترور هستند،‌ لذا لازم است مردم و مسئولان همه در صف واحد برای خنثی کردن توطئه دشمنان تلاش کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.