صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / مصدومیت ۶۲ نفر در ۴۸ ساعت در تصادفات کهگیلویه وبویراحمد
مصدومیت ۶۲ نفر در ۴۸ ساعت در تصادفات کهگیلویه وبویراحمد

مصدومیت ۶۲ نفر در ۴۸ ساعت در تصادفات کهگیلویه وبویراحمد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن ۶۲ نفر در تصادفات جاده‌ای و شهری و هم‌چنین خدمات رسانی به ۲۳ بیمار قلبی در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، جلال پورانفرد در این خصوص افزود: ۴۵ فقره تصادف در ۴۸ ساعت گذشته در استان رخ داده که ۳۲ مورد تصادفات شهری و ۱۵ مورد نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای در استان است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ۶۲ مصدوم در استان در پی این تصادفات توسط اکیپ های اورژانس۱۱۵ در سراسر استان امدادرسانی شدند بیان کرد: این تصادفات شامل ۵ فقره تصادف با ۷ مصدوم در شهرستان کهگیلویه در گچساران ۱۵ فقره تصادف با ۲۴ مصدوم و شهرستان بهمئی ۱ فقره تصادف با ۳ مصدوم و در شهرستان بویراحمد و دنا ۲۴ فقره تصادف با ۳۰ مصدوم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصدومان حوادث ترافیکی ۶ مصدوم در محل حادثه درمان سرپایی و ۵۶ مصدوم به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.

پورانفرد اضافه کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته به ۲۳ بیمار قلبی در استان توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه و به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.

وی در ادامه گفت: در ۴۸ ساعت گذشته یک مورد مسمومیت با منواکسیدکربن در قهوه خانه دهدشت محور سرفاریاب به یاسوج به اورژانس سرفاریاب گزارش شد که بعد از ارائه خدمات پزشکی به درمانگاه سرفاریاب انتقال داده شد.

پورانفرد علت مسمومیت را سوخت ناقص چراغ نفتی عنوان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.