صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / ایران موضوع دیدار نتانیاهو و برایان هوک
ایران موضوع دیدار نتانیاهو و برایان هوک

ایران موضوع دیدار نتانیاهو و برایان هوک

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا با یکدیگر دیدار و درباره ایران گفت‌وگو کردند.

نتانیاهو

به گزارش کسب و کار نیوز، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو و برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا روز پنج‌شنبه با یکدیگر دیدار و درباره لزوم مقابله با ایران رایزنی کردند.

آن‌طور که در این اطلاعیه آمده است، نتانیاهو در این دیدار به رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران تبریک گفته و ادعا کرده است که این تحریم‌ها گامی مهم از سوی آمریکا برای برقراری صلح در منطقه و جهان است.

برایان هوک نیز در این دیدار از حمایت‌های رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا قدردانی کرده و مدعی شده است که با این تحریم‌ها می‌توان منابع مالی را که ایران در اختیار حزب‌لله قرار می‌دهد و برای موشک‌هایش هزینه می‌کند، قطع کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از نقض توافق هسته‌ای تحریم‌ها علیه ایران را بازگرداند که با انتقاد و مخالفت سایر کشورها به‌ویژه طرف‌های دیگر توافق مواجه شده است.

کشورهای باقیمانده در توافق هسته‌ای در تلاش‌اند برای حفظ این توافق یک سازوکار برای حفظ کانال پرداخت به ایران و ادامه تجارت با جمهوری اسلامی پس از اعمال این تحریم‌ها بیابند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.