صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / موازی کاری در سازمانهای مردم نهاد آنها را از اهدافشان دور می کند
موازی کاری در سازمانهای مردم نهاد آنها را از اهدافشان دور می کند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان:

موازی کاری در سازمانهای مردم نهاد آنها را از اهدافشان دور می کند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: مشکل سازمانهای مردم نهاد وابسته شدن به دولت است. هم چنین برخی از سازمان‌ها متاسفانه موازی کاری می کنند این موازی کاری ها آنها را از رسیدن به اهداف دور و همه تلاش‌ها را خنثی می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، عصر روز گذشته (سه شنبه)  سهیلا اثنی عشران در دومین جلسه از سلسه نشست های تخصصی آموزشی شکل های اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اهمیت سازمانهای مردم نهاد و NGOها اظهار کرد: باید در حوزه توانمند سازی  NGOها قدم برداریم .

 وی با بیان اینکه در هر صورت ارتباط NGO ها و سازمان های مردم نهاد از طریق ارتباط و مشارکت مردم و دولت صورت می پذیرد، افزود: خوشبختانه تمام کسانی که عضو سازمان‌های مردم نهاد هستند به کار خود علاقه و دغدغه های اجتماعی دارند و بر اساس همین مسئولیت های اجتماعی جهت حل مشکلات قدم برمی دارند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: مسلما تمام کسانی که به عنوان سازمانهای مردم نهاد کار می کنند دغدغه مالی ندارند اما با این وجود نیازمند پشتوانه هستند، اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد با توجه به قدمتی که دارند هنوز نتوانسته اند جایگاه خود را پیدا کنند.

اثنی عشران افزود: خوشبختانه استان اصفهان در این زمینه پیشرو است. یکی از نیازهای اساسی که باید در این سازمان‌ها درنظر گرفته شود این است که بر اساس سیاست گذاری و برنامه ریزی اقدام کنند.

وی گفت: بنابراین وقتی این سازمان‌ها نتواند در حوزه سیاست گذاری و برنامه ریزی موفق عمل کنند نمی توانند  جایگاه خود را ارتقا دهند .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: مشکل این سازمان‌ها وابسته شدن به دولت است. هم چنین برخی از سازمان‌ها متاسفانه موازی کاری می کنند این موازی کاری ها آنها را از رسیدن به اهداف دور و همه تلاش‌ها را خنثی می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.