صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / استقلال به لیگ‌برتر واترپلو نیامد
استقلال به لیگ‌برتر واترپلو نیامد

استقلال به لیگ‌برتر واترپلو نیامد

طبق گفته دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تیم استقلال از حضور در لیگ برتر واترپلو خودداری کرد.

 تمرین تیم ملی واتر پلو

به گزارش کسب و کار نیوز، آغاز فصل جدید لیگ‌برتر واترپلوی باشگاه‌های کشور برای شروع، به دلیل کمبود تعداد تیم‌های شرکت کننده با کش و قوس‌های فراوانی همراه بود و سرانجام مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم برگزار شد که با وجود درخشش این رشته در بازی‌های آسیایی، باز هم‌ خبری از تیم‌های صاحب نام کشور نیست.

با این حال طبق خبرها و صحبت‌هایی که وجود داشت مسئولان فدراسیون شنا و باشگاه استقلال جلساتی را با یکدیگر داشته‌اند تا در صورت امکان این باشگاه نیز در لیگ‌برتر واترپلو تیم‌داری کند اما گویا باشگاه استقلال با حاضر نشدن در روز قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ‌ واترپلو از این کار صرف نظر کرده است.

فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا نیز در خصوص دلیل حضور نیافتن باشگاه استقلال در این رقابت‌ها گفت: متاسفانه نماینده این تیم در روز قرعه‌کشی این بازی‌ها حاضر نشد و همانطور که اعلام کرده بودیم، حضور نیافتن نماینده تیم‌ها به معنای حاضر نشدن باشگاه مربوط در مسابقات لیگ‌ است. با این حال باشگاه استقلالی فعلا دلیلی برای حاضر نشدنش در لیگ واترپلو مطرح نکرده است.

لیگ‌برتر واترپلو باشگاه‌های کشور سال گذشته با حضور ۷ تیم پیگیری شد و امسال ۸ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که گروه بندی آن‌ها به قرار زیر است:

گروه A:
۱) دانشگاه آزاد اسلامی
۲) رعد پدافند نیرو هوایی(نیروی زمینی)
۳) دیهیم تهران
۴) تیم اصفهان

گروه B:
۱) سایپا
۲) نفت و گاز گچساران
۳) نفت امیدیه
​۴) استخر نوفلاح

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.